lady jane Geplaatst 31 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 ben ik weer afgeleid door zo'n site-naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Aambeien en aardbeien kun je beter niet met elkaar verwarren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 (bewerkt) Rennen gaat wat moeilijk met een tros aambeien; met aardbeien lukt dat wel. 31 oktober 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 weleens geprobeerd, Ploffie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 Ploffie moet altijd rennen in de keuken: soms met aardbeien, soms met slagroom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 (bewerkt) Soms met slagroom, soms met aardbeien, maar nooit met aambeien, want dat is niet haccp. 31 oktober 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 me even via google laten leren waar haccp voor staat; interessant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 (bewerkt) Interessant en geheel niet onbelangrijk is haccp in de voedingswereld 31 oktober 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2014 rel door mail over zwarte pieten in de ban heeft de ameh een hoop antireclame opgeleverd, maar slechte reclame is ook reclame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 Me kwaad maken over het belachelijke gedoe over Zwarte Piet probeer ik zo min mogelijk, laten we het maar gewoon over Pippie Langkous hebben verder.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 Er schijnt trouwens ook iets mis te zijn met de vader van Pippie, helaas, de gekte slaat toe, vluchten kan niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 meer gekte kan ik er echt niet even bij hebben momenteel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 Momenteel word ik naast de berichten over zwarte pieten, ook naar van de berichten van belastingverhogingen van onze incapabele overheid, graaizucht van de banken, old boys network, bestuurders in semi overheid; waardoor ploffie er sterk over nadenkt zich in de toekomst in bitcoins te laten uitbetalen. Ā (uitspraak haccp als 1 woord: hessup) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 (bewerkt) En vandaag wordt het zacht en lekker weer; beetje bewolkt en later op de dag kans op een paar druppeltjes. 2 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Vandaag blijft het gewoon nog mooi weer hoop ik.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 (bewerkt) okƩ 2 november 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Periode waarin het minder gaat kennen we allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Maaltijden overslaan doe ik tegenwoordig niet meer.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Meer eten doe ik niet,stuk minder mag wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Weleens zondigen mag met warme chocolademelk met slagroomdot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Ik heb gisteren een stuk gelezen over de bloemenoorlogen van de Azteken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 (bewerkt) tekenbeten, die ontaarden in de ziekte van Lyme, kunnen jarenlang je gezondheid ondermijnen, soms tot de dood erop volgt 2 november 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Volg tegenwoordig het nieuws lang niet altijd meer even goed, dat geeft mij een stuk meer rust.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Tijdelijk tien dagen gedwongen rust gehad: mooi geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 geweest net, diep in dromenland, ben nu op de bank en ga straks naar de sportschool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden