Antoinnette Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Onnen is een klein dorpje in de provincie Groningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 En maar wachten op bijdrage LadyJane, maar ze slaapt omdat ze niet kan beachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 (bewerkt) beachen gemist idd maar wel heerlijk uitgeslapen en nu pannenkoekenontbij 15 augustus 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 Ontbijt met pannenkoeken lijkt me heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2014 eerlijk gezegd dat is het ook, gaat nooit vervelen en ze zijn nog gezond ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2014 Ook weleens broodpap gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2014 Had ik vroeger wel eens toen ik nog klein was, dat maakte mijn moeder soms in de vakantie, maar ik hield meer van beschuitpap eigenlijk.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2014 Lijkt me beide niet erg smakelijk, brood en beschuitpap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2014 Pap, ik word al beroerd als ik er aan denk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2014 denk dat ik broodpap wel lekker vond, uit de oven; beschuitpap was met joghurt of melk, koud meen ik, iets minder dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2014 Dus oud brood in melk met kaneel en suiker,koken tot dat het een pap is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2014 is dat alles, dan heb ik waarschijnlijk net zoiets in gedachten maar heet het broodpudding en komt het uit de oven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2014 Oven is iets wat op mijn verlanglijstje staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2014 Lekker konden we het maken,er werd niks weggegooid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2014 (bewerkt) ego oid probeer ik wat meer uit mijn systeem te bannen 16 augustus 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 Aftersun zullen we vandaag waarschijnlijk niet nodig hebben, maar dat spul gebruik ik trouwens toch al nooit.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2014 Nooit wil ik niet zeggen maar ik vergeet het meestal dat het in huis is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Is helaas ook niet nodig hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 hiernamaals, daar kun je het ook niet mee naartoe nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Men neme dit forum en houdt zich dan soms stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 (bewerkt) stiletto's zijn ook heel gevaarlijk 18 augustus 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 Lijkt zo, kan best meevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2014 vallen en weer opstaan, story of my life Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Life en live:'Ā LiveĀ is what makesĀ lifeĀ what it is ' vind ik een heel mooie verklaring van het verschil tussen beide woorden en geeft tevens aan dat je wel degelijk invloed op je eigen leven hebt.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Hebt allen een goede dag, dan heb ik het ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden