Gast Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 oud en dik en jong en helemaal over de rode, met en zonder boodschappentassen, karretjes, fietsen en rolstoelen; alles was weer aanwezig op de kleedjesmarkt; dringen en duwen maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 maartse buien achter ons gelaten en april doet wat hij wil; ons een prachtige koningsdag bezorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Zorg en zekerheid is Ć©Ć©n van de vele ziektekostenverzekeraars in ons land. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 landerig gevoel na een dag vol feest en gezelligheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Gezelligheid en somberheid zijn 2 hele mooie leer momenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 enten van plantjes is ook een mooi leerproces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 processies ben ik niet zo van, geef mij maar een wandeling door het bos of over het strand en door de duinen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 duin en strand en bos van bewegen gaan die spiertjes los Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 losse verkoop van veel producten is niet meer; de melkboer langs huis met paard en wagen en later een ijzeren hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 hond in jouw hoofd vond ik vandaag erg leuk en creatief gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 Gevonden voorwerpen kan je afgeven aan de balie . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 april 2014 Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 baliewerkzaamheden heb ik 18 jaar gedaan, nu werk ik gelukkig met kinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2014 kinderen heb ik opgevoed en losgelaten, nu werk ik nog met vnl volwassenen en Ć©Ć©n volwassene met het verstand van een kind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Kinderen van mij zijn mooi opgedroogd, heb ze met een gerust hart los kunnen laten....Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 latent aanwezige drang om dingen in mijn mond te stoppen blijft aanwezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 zigzaggend tussen de drupppels door gegaan maar ik werd toch nat toen ik de hond uitliet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 uitliet is dat de verleden tijd van een auto uitlaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 laat ik het even bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 zomer heb ik wel zin in, bikini is al uitgeprobeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 uitgeprobeerd inderdaad dus vanmiddag weer een nieuwe ingewijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 wijde pijpen zijn helaas echt niet meer in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 pak ik ff lekker uit in bikini, zeker de slankste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 niet de dikste vast ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 ook niet echt belangrijk, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 tochten doet het als ik gaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden