Arja Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Meedoen aan de Dam tot Dam dat is mijn doel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Doel is mooi, ga ervoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Mee eens, ik ken veel mensen uit mijn omgeving die meedoen, maar ja, ik woon dan ook vlak bij Amsterdam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Amsterdam vind ik heerlijk voor één dagje en dan gauw weer lekker terug naar huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Sing Sing tijd uit-gezeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 singing in the rain, als kind wel gedaan, waarom nu eigenlijk niet meer?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 meer dingen van vroeger komen komen terug nu ik ouder word Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 worden we weer kinds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Kinds-af zal ik nooit worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Dennenboom van 25 meter hoog met beestjes erin die eruit vallen..daarvan word je niet vrolijk als je in de tuin wilt zitten nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marije1978 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 zitten jullie te wachten op een nieuw lid hier ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Hier wel hoor Marije, kom er maar gezellig bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 maar op ons dominofeestje ben je toch zelden alleen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 miss engeland zal ik wel nooit worden ben ik bang :face-icon-small-shocked: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Bang ook van niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 niet erg tactisch nance, dan zeg je: goh joh je maakt best een klein kansje hoor, als je eens naar de kapper gaat en wat afvalt nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Dames en heren, ik ga zo naar mijn lotgenotencluppie een avondje praten met een lach en een traan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Traantjes bij mensen met té veel op bllijken vaak krokodillentranen te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 Zijn bij mij ook wel eens over de wangen gestroomd, de ergste en laatste keer in het bijzijn van mijn dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 En toen moesten we een zonnebril opzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 opzetten deed mijn moeder haar pruik als ze zich erg schaamde voor haar dunne grijze haren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 april 2014 Rapport Share Geplaatst 24 april 2014 arend gezien bij het Naardermeer vanuit de trein, een paar jaar geleden, grandioos gezicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Zicht op twee vrije dagen is gewoon 'lekker'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Lekket is ook een ijsje met mooi weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 (bewerkt) weer lekker een middag naar het strand als de weergoden hun beloften houden 25 april 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden