lady jane Geplaatst 19 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 mee tingelen op de piano? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2014 today is a present Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2014 overigens ben ik van mening dat dit een grandioze dag was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Was inderdaad een heerlijke dag, vandaag dan wel geen zon, maar ook deze dag ga ik lekker genieten...Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Genieten ga ik vandaag doen op de brocante markt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 marktplaats is virtueel markten, ook wel leuk, maar er gaat niets boven op de echte lekker struinen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 worden we wel blij van ook, maar niet van jou als je nu zelfs al genoegen neemt met de laatste letter hoor :devil: nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 hoor mij weer; ik zie nu dat je op de laatste zin van Von, vorige bladzijde reageerde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 reageerde ik ook wel eens op, vergat ik de bladzijde om te slaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Gerepareerde foutje heb je knap opgelost, mijn complimenten daarvoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 (bewerkt) dank voor de dank oftewel de Zweedse uitdrukking: tack for tack 21 april 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Bent u even op Google geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 weest bevreesd want in Gerrit huist een beest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Beest ziet er wel eng uit, ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Ja zeker of dat die eng is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 (bewerkt) Ā is de kater in Gerrit 21 april 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Gerrit schrikt er zelf ook van, denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 Beestachtig is die Gerrit toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 toch ook vast een hart van goud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 april 2014 Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 (bewerkt) gouden ei gevonden leverde vroeger een chocolade paashaas op 21 april 2014 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2014 opa's zitter er al in mijn volleyteam en we noemen ons op komend tournooi de krasse knarren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 'Ren je rot' Ā vond ik zooooo'n leuk programma in vroeger jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 ja ren je rot hoort nog bij die tijd van Ć©Ć©n tegen allen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Ook vind ik buurman en buurman leuk om te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 kijken er nog anonieme gasten mee, ik zou zeggen: meedoen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden