Yvonne Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Jam mierzoete jam kan mij niet echt bekoren, ook ik ga voor hartig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 hartig is ook mijn favoriet, zoet is niets voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 heerlijk is nog een te weinig eer woord voor mijn havermout/spelt/kaneelpannekoeken met karnemelk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 Melkertbanen hebben niets met koeien te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 banen liggen niet voor het oprapen, zelfs vrijwilligerswerk is niet eens zo makkelijk te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Genoeg mooie momenten op een dag, je moet ze alleen wel willen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Zien we dat Yvonne een beetje de kluts kwijt is?........dit is woorddomino Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 (bewerkt) domino staat ook deel van woord toe: krijGEN en dan vervolgens GENoeg, dus Aicha, doe mij maar een geklutst eitje dan, 24 maart 2014 bewerkt door Yvonne Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Dan is het nu echt de hoogste tijd voor mij..... WEGZWEZEN.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Wegwezen Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 bye bye Von, is er weer ruimte voor mij, mn boterhammetje en ons forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 rum is iets waar we misschien nog wel naar neigen, maar lekker niet meer innemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 emen zeg ik daar op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 op mijn hoofd kreeg ik gister avond bijna een loodzware antieke spiegel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 Spiegeltje spiegeltje van de wand, wie heeft de mooiste buil van het land. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 uitzwaaien op dit forum doe ik mezelf ook vaak meerdere malen per dag...........daaaaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 daaaaag Jane en tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2014 lat erg hoog gelegd en op blote voeten gevolleyed, niet slim ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2014 (bewerkt) Ben te jong om alcohol te mogen drinken. 25 maart 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2014 drink en geniet, maar wel alco-vrij, dan zondig je niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2014 niet zondigen is voor mij op dit moment nog niet zo moeilijk, meestal komt dat pas naar een maand of 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Drinken doe je niet meer Gerrit, maar anders had ik gedacht dat je een aardig bakkie op zou hebben met die laatste zin want ik snap er geen bal van, maar ik zal wel weer heeeel blond zijn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 Was is geweest en anders zal ik het nog uitwrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 uitwrijven moest ik wat vlekken in een witte/zwarte vlakken sweater van dochter en helaas ze houdt niet van grijs/grauw, auw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 auwauw zegt mijn kat, wat afhankelijk van de plek waar hij zich bevindt betekent "deur open, NU!" of " eten, NU!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden