lady jane Geplaatst 19 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2014 kom en log nu eens eindelijk Jane en ga aan je huiswerk!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2014 huiswerk kregen wij nooit op de lagere school, dat is nu wel anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2014 Anders is bijna alles vergeleken bij vroeger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 vroeger daar heb ik net 2 x een heel verhaal van moeten tikken, want het eerste verdween mirakuleus bij het opslaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Opslaan van een stuk stuk tekst doe je het best elke vijf minuten, mocht je de boel dan kwijtraken heb je altijd nog datgene over wat je eerder al veilig had gesteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Komen nooit mijn richting uit dat soort prijzen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 zondag ga ik nooit naar de kerk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Probleem aanpakken en niet voor weglopen bevalt me beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 beterde ik mijn leven ooit, nu lijkt het soms wel perfekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Jen is er ff niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 Jenner en Kardashian verkoop je "real-life" en verdien geld i.p.v. geluk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 geluk koop je niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 nietig is de mens, maar de mens zelf is oh zo belangrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 belangrijk is ook de mens te respecteren ipv weg te scanderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 scanderen is vaak 'n uiting van machteloosheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2014 machteloosheid voel ik wel soms als ik Wilders hoor, negeren kan haast niet, diskussies helpen niet en aanklagen is negatieve aandacht geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 (bewerkt) Aandacht geven aan zo'n persoon is misschien niet de juiste weg, maar zijn walgelijke uitspraken negeren kan ik ook niet. 21 maart 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 ook al zitten nieten hier in de nietmachine, aan de loterij doe ik ook niet mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 is innen zo belangrijk voor je GM, goh je lijkt the wolf of wallstreet wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 Geeft te denken dat zoveel mensen desgevraagd aangeven mee te doen met een loterij omwille van het goede doel terwijl ik ervan overtuigd ben dat zij het winnen toch op de eerste plaats hebben staan want anders kunnen ze net zo goed zonder die loterij geld aan de goede doelen geven. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 loterijen doe ik niet meer aan, en hen die ik ken en dat wel doen, zijn er alleen nog armer van geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2014 lat erg hoog leggen betekent een hele lange aanloop òf de limbo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 limb of ledemaat achterwaarts strekken en dan onder 'n draadje door, daarvoor ben ik veuls te oud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 oude kaas op een stevige boterham, tapenade, komkommer en tomaat, vind ik lekkerder dan het lekkerste taartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2014 taartje Jane, zo 1 lust ik ook wel (mjammie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden