lady jane Geplaatst 18 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 vallen zijn toch gordijntjes of vitrages? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 Rages zijn rare dingen, ze zijn er zomaar opeens en verdwijnen ook weer zomaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 zomaar is zelden zomaar, achteraf bleek er toch een reden te zijn waarom iets gebeurde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 gebeurde er iets waardoor bijvoorbeeld Willem en Kurkje hier niet meer posten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 posten wel meer mensen te weinig hier denk ik soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 Soms post ik de ene keer meer als de andere keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 keer op keer verwar ik Huttjes avatar met die van paddy weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 weer of geen weer, we gaan er op uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 uitstekend verwoord Paddy the wanderer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 (bewerkt) Wanderer is Paddy en ik ben de ondekkingsreiziger. 20 februari 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 20 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 de ontdekkingsreiziger ziet er uit als een vrolijke flierefluiter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2014 flierefluiters, hebben die last van bindingsangst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Angst is een slechte raadgever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 geverfd moet er worden hier, een muur, wat kale plekjes, grijze haren en het gezicht van dochter soms ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Ook ondekkingsreizigers hebben hun vrolijke momenten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 enten deed ik vroeger wel eens met mijn moeder als we plantjes voorjaarsklaar maakten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Plantjes voorjaarsklaar maken door ze te enten, dat ga ik geloof ik even opzoeken op het WWW. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 WWW moest je "vroeger" altijd bij een site typen, gelukkig voor luie mensen als ikzelf nu niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 21 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 Er gaat een wereld voor mij open nu ik weet wat enten is, dat ga ik dus ook maar eens proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2014 proberen is zo'n passief werkwoord Willem, wat denk je van doen!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2014 Doeners willen aan de slag, kunnen moeilijk stilzitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2014 stil zitten is één van mijn grootste hobbies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2014 Hobbies heb ik pas na het stoppen echt ontdekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Ontdek de tafel is het tegenovergestelde van de tafel dekken, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Hahaha wat moest ik lachen toen ik dit las. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden