Yvonne Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 minimaal het laatste woord heeft juf jane bevolen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 Bevolen kan ze dat hebben, maar dan pas na 'n ernstige reprimande vanwege haar ook ietwat luie deelwoordgebruik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2014 deelwoord gebruik ik zelden hoor had, ik probeer wel eens t laatste woord op te splitsen, vind ik leuk, maar bevelen, nee daar herken ik me weer niet in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Niet in mijn optiek allƩƩn heeft de start-madame van dit draadje het voor het zeggen, dus Jane wat zijn de spelregels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 de spelregels vullen we samen in Willem en ik ben niet de beginner hoor; het vorige draadjes was zoooo lang dat het opstarten wel 3 min. duurde; dus een deel II begonnen toen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 Toen was dat een keuze die heeft geleid tot dit draadje, en een juiste keuze haal ik uit de woorden die jij hierboven hebt geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 geschreven overeenkomsten zijn net zo rechtsgeldig als mondelinge, maar wel iets simpeler te bewijzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 bewijzen in de juridische zin vind ik maar vaag, mooie bewijzen vindt men in de wiskunde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2014 wiskunde vond ik vroeger op de MULO wel leuk, al kwam ik volgens de docent altijd via een omweg bij het goede antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Antwoord heb ik met wiskunde nooit gekregen,Ā met mijnĀ wiskundecijfers leerde ikĀ de tango dansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 dansen rond de tafel :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 :-) het is leuk om je zin met een grote glimlach te mogen starten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 start en finish vandaag allemaal tegelijk want wij nemen vandaag die eerste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Niet geschoten kan via een omweg ook raak zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 zij nam haar kruisboog en met haar kromme pijl schoot ze midden in de roos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Roos, niet aan krabben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 krabben zijn heerlijk eten met een lekker knoflooksausje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 28 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 Saus je je muren, zit je zelf meestal ook onder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2014 onderste komt boven als ik bezig ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Ben gelukkig weer voorzien van een werkend modem sinds gisteren.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Gisteren is hier ook het een en ander verbeterd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 verbeter de wereld en begin bij ikzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Elf spelers staan er opgesteld in een voetbal elftal, waarvan er 10 veldspeler zijn en 1 keeper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 keeperskleding heb ik nooit gedragen, maar wel een blauwe maandag op damesvoetbal gezeten, nu zijn alle maandagen blauw(e) knoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jippie Geplaatst 29 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2014 Knoop in je zakdoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden