lady jane Geplaatst 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 slagerij van kampen, onwijs te gèk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 gek word ik van die zogenaamde feestdagen en ben blij als alles weer gewoon is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 december 2013 Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 Gewoon is het weer op twee januari Kunsie, nog heel even geduld dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2013 dusdanig gewoon doen dat een ander zich ook fijn voelt heet bij mij aanpassen en voor mij is het dus goed eens lekker gek te doen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 levendig dagje achter de rug, voel me weer twintig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2013 Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 Twintiger jaren liggen al heel ver achter mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2013 mijn 3e jeugd is ook al weer voorbij hoor, maar een vrouw is zo oud als ze zich voelt immers, en een man zoals hij eruit ziet, toch, of was het nou andersom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 Om ook de domino een nieuwjaartintje te geven: ik wens iedereen het vermogen om in het nieuwe jaar de hele kleine mooie dingen te zien en ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2014 ervaren dominosteen als ik ben, ben ik het natuurlijk volkomen met Yvonne eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Een snel bakkie nog even en dan ga ik weer aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 slagingskans om hier adb te worden schat ik vrij hoog in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Inmiddels heb ik het bakkie op en ga nu in beweging komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 kom en dans de regendans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Regendansen wil ik, regendansen bovenop een vulkaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 vulkaanuitbarsting van de Etna was prachtig om te bewonderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Bewonderen, zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder flitst het door mijn gedachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 (bewerkt) * 2 januari 2014 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Gedachten van mij zaten nog op de vorige bladzijde, ik was niet helemaal bij de tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 tijdschriften vandaag weer in een relax stoel gezeten, bij de bieb doorgelezen, mijn wekelijks uitstapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Stap je ook wel eens met het verkeerde been uit bed, ik wel, blesseerde meteen mijn kruisbanden en heb daar drie maanden na dato nog last van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 van uit mijn bed stappen heb ik ook last, maar meer psychisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 psychisch zit het hier nu wel snor, hoewel ik mijn therapeute nog steeds niet missen kan, maar mijn opleiding tot psychologe gaat voor de wind!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 wind zaaien is storm oogsten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 Oogsten van inspanningen gaat nog wel ff duren, maar wat niet is, komt nog wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden