Afwezig Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Gelukkig zijn, is er ook meetapparatuur om geluk te meten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Eten kan een geluksgevoel geven, maar dat is vaak van korte duur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Duur-trainingen dat heb ik altijd erg leuk gevonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 gevonden voorwerpen van NS worden door kunsternaars getransformeerd in leuke kado's en de opbrengst is voor een goed doel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2013 Rapport Share Geplaatst 19 december 2013 Doelen stellen is goed als het er maar niet op uitdraait dat het steeds meer, steeds beter, steeds..... gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 worden we weer eens op de feiten gedrukt, denk dat mijn doelen te hoog liggen op dit moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Dit moment moet je dan aangrijpen om je doelen ietsjes naar beneden bij te stellen lijkt me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 menigeen zal de weegschaal omhoog zien gaan deze maand, de mijne zakt gestaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 gestaag maar zeker van mijn zaak ga ik vandaag maar mijn doelstellingen weer eens naar beneden schroeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2013 Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 Even een klein tikkie terug kan een hele grote tik de goede richting zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2013 zijnaadje van mijn kussen zit weer eens los Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2013 Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Los kan weer vast worden als je een draad en naald ter hand neemt Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2013 Jane is wat lui van aard, maar luistert wel braaf, dus kussen is weer heel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Heel is het kind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 kind hier doet de was nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Ooit zal ook dat kind de was misschien wel doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 do en haar man zullen toch zo langzamerhand dat kindje al wel hebben mag ik hopen voor ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Wanneer men helder wakker word , is er mogelijk weer wat hoop voor die persoon . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Persoon(lijk) kijk ik uit naar de kerstdagen, ben benieuwd of ik het droog houden achteraf als moeilijk heb ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 ervaren hoe je een ervaren niet-drinker wordt is een mooi proces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Proces gestuurd boodschappen doen, dat ga ik nu in de praktijk brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 brengen doe ik weinig gekleurd glaswerk meer naar de containers en het witte werk bestaat meestal uit potten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Ik werk graag met glas , als het gekleurd is pot ik dat gekleurd glaswerk op en breng het niet naar de glascontainer . Die pot die glas in lood artiest is , is er maar al te blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 (Ztiertje, bij de woorddomino is het de bedoeling dat je begint met het laatste woord van je voorganger) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Meegaan of -doen met de domino is zeker leuk, maar niet altijd makkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden