Yvonne Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Kans dat Pasen en Pinksteren op één dag vallen is wel heel erg klein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Klein zijn we allemaal eens geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 geweest zijn gaan we ooit ook eens allemaal niet meer meemaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redroos Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Meemaken, het liefst zoveel mogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 mogelijk mag ik nog heel veel meemaken in dit leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 levendig is dit forum wel geworden, hopelijk blijft het ook zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redroos Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 Zo, en nu lekker weer nuchter naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 bedje hier lonkt ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 18 november 2013 Rapport Share Geplaatst 18 november 2013 ook ik heb het droog gehouden voor het eerst in weken van drinken, zal een lange nacht worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 november 2013 Rapport Share Geplaatst 19 november 2013 Worden misschien een paar zweterige lange nachtjes, maar ook dat gaat vanzelf weer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2013 O verassing, ik heb eindelijk ons Kunsie weer eens kunnen lezen, jippie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 november 2013 Rapport Share Geplaatst 19 november 2013 Jip piept meer dan Janneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 november 2013 Rapport Share Geplaatst 19 november 2013 Janneke is dat het jongeske? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 november 2013 Rapport Share Geplaatst 19 november 2013 Jongeske????, wat wordt daar mee bedoeld??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 19 november 2013 Rapport Share Geplaatst 19 november 2013 Jonges kenne heel goed fikkie stoken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 19 november 2013 Rapport Share Geplaatst 19 november 2013 stoken kunnen vrouwen dan weer goed tussen relaties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 november 2013 Rapport Share Geplaatst 19 november 2013 Relaties al dan niet nu weet ik het nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 19 november 2013 Rapport Share Geplaatst 19 november 2013 Relaties ga ik voorlopig niet meer aan beginnen want dat kan een grote valkuil zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 november 2013 Rapport Share Geplaatst 19 november 2013 Zijn we het daar alvast over eens Kunsie en blij dat je er ook weer bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 19 november 2013 Rapport Share Geplaatst 19 november 2013 Ben tevens blij hier ook weer lekker mee te doen met jullie VM1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2013 jullie vergaten VMmeke te antrwoorden: janneke is het meiske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 november 2013 Rapport Share Geplaatst 19 november 2013 Meiske, ahaaaaaaaaa want Jan is toch eigenlijk een jongens naam maar nu weet ik het tenminste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2013 tenminste als ik goed opgelet heb bij het voorlezen vroeger want ik sliep vaak zelf in terwijl ik las Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Lastig lijkt me, slapend voorlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 voorlezen delegeerde ik aan oudste zoon, die het beter kon als ik, doordat hij de verhalen uit zijn hoofd kende en ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden