huttula Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Vergeten zonnestraaltjes kan men vandaag oppikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 op pikken staat straf; in sommige landen hakten ze je hand dan eraf zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 Zelfs met zonder handje kan men drinken, geen probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 probleem lijkt me wel heel groot met zonder handjes drinken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2013 drinken met alco door een rietje is niet best:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 Bestevaer was 'n groot admiraal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2013 admiraal kent ook Popla net als koning,,keizers allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 allemaal hoge pieten die ook gewoon naar de plee moeten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 moeten vervangen door mogen en het leven wordt meteen een stuk leuker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Leuker word het leven als je er bewuster mee omgaat...is mijn ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 ervaring met leven heb ik genoeg, met doodgaan wat minder, in dit leven dan tenminste:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Tenminste al 1 goede reden om door te gaan met leven,nog meer ervaringen op doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 doen ik graag aan mee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Meer dag als vandaag zijn van harte welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 welkom heet ik graag zonnigere dagen weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 weer wordt er aan u wens voldaan:D het schijnt de komende dagen prachtig weer te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Worden ik en mezelf helemaal blij van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 vanzelfsprekend ga ik de komende week uitbuiten tot op het bot:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Bot komt dit over maar ja ik gun het je van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Hartelijk verschilt maar 1 letter met hatelijk, dat kan verwarrend werken als je niet oplet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 oplettend zijn is zowiezo wel een handige gewoonte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Gewoon te gek, helemaal te gek vind ik het dat ik lekker vakantie heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Heb je ook echt verdiend volgens mij, dus fijne vakantie Yvonne:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 Yvonne heeft gelijk mooi weer in haar vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2013 vakanties hielden mij jarenlang in evenwicht, nu lijkt mijn leven één grote vakantie en ik hoef er niet meer voor weg ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden