Zeppelin Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Wetende dat Jane4 nu wel veel mensen nieuwsgierig maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 maakt mij nieuwsgierig naar jouw Zeppelin, wij stellen ons zelf voor op het draadje: wie is wie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 wieren uit zee en zeekraal kunnen heerlijk smaken door eten en soepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Soepen mag ik voorlopig met mate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 matƩ is de thee die je onbeperkt mag, altijd, en nog helpt bij afvallen ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Ook lekker is muntthee van verse munt met een schepje honig, eigenlijk wel het allerlekkerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 allerlekkerst voor mij is zoethoutthee met stukjes gemberwortel erin, paar uurtjes trekken en hij wordt steeds lekkerderder:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Der zijn eigenlijk zoveel lekkere gezonde dingen dat je nooit iets ongezonds zou hoeven te pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 En toch gebeurt het maar al te vaak dat ik iets in mijn snaggeltje mik waarvan ik weet dat ik het beter niet kan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 'Doen we het vanaf nu beter' zei ze in pluralis majestatis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 is wel wat onbescheiden hoor, 3 domino's in je uppie leggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeppelin Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 leggen van een paasei in de tuin is tegenwoordig heel ouderwets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 ouderwets is niks mis mee, soms verlang ik naar de zestiger jaren van mijn jeugd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 mijn jeugd zou ik echt niet over willen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Doen we lekker wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 Welnee, gelukkig kan dat niet eens, laat mij maar gewoon degeen zijn die ik nĆŗ ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 Ben nu 14 maanden van de alcohol af hiep hiep hoera! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 Hoera voor Fofies, dat verdient een bloemetje:present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 wel 14 bloemetjes: :present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 bloemetje zegt veel (foutje Jane ? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 Veel foutjes maakt jane nochtans niet in het algemeen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 meen dat ze altijd streng doch rechtvaardig toezicht houd op de domino;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 domino vanmorgen maakte ik idd fout; ik was mezelf niet, sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 sorry, het was nog te vroeg voor Jane (ging ik bijna zelf in de fout, wist niet dat jullie alweer begonnen waren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2013 sorry seems to be the hardest word:moon: vind ik een mooi nummer van Elton John Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden