Yvonne Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Mening hoef je ook niet altijd overal over te hebben vink ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Ik moet daar nog even over nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 nadenken al de hele nacht gedaan, tijd voor rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Rust roest als je het te lang doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Doet het er wat toe als men niet meteen tot een oplossing komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 komt een vrouw bij de dokter; is een erg ontroerend verfilmd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Verfilmd zal dit forum vast niet worden, hoewel het best een grappige maar soms ook trieste film zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 zijn we meteen nummer 1, bij het filmfestival in Cannes:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Cannes de plek voor schone dames nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 nu, dan doe ik even niet mee ik ruik nog een beetje naar de paardenplee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 paardenpleegzorger Sowhat zoekt vrijwilligers: wie helpt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 helpt het als je iemand de huid vol scheld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 schelden doet geen pijn, is mij geleerd, maar ik denk dat het wel pijnlijk kan zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 zijn hier frummers die gescholden hebben Albert, dan kom ik ff langs hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 Hoort niet schelden en vloeken, maar lucht soms wel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 24 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2013 opluchting voor de schelder, maar niet voor de ontvanger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 Ontvanger kan bij scheldpartijen maar het best de schouders ophalen en niet eerder in discussie gaan dan wanneer de verzender wat tot bedaren is gekomen lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 menigeen zal daar een andere mening over hebben en dat mag natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 natuurlijk heb je gelijk, ik kwam mezelf gewoon even tegen: mooi nance thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 thnx fĆ¼r die schƶne blume Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 blumenau is een middelgrote stad in het wonderschone brazilie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2013 op liegen volgt een persoonlijke straf: 2 goede daden doen nog dezelfde dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 Ineens begrijp ik de zin van Jane van gisteren om 17.00 uur, je hebt er wel een zoekplaatje van gemaakt dame Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 dame, ze noemt me dame:o; duidelijk dat ze me niet kent; ben allesbehalve dat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 dat blijft voor ons altijd een vraag en voor jouw een weet;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden