VM1 Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Eens was het Flaminga dacht ik maar kan ook zijn dat ik me plots een vogel waan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Waanidee is dat ik maar 1 glas kan drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Drinken moet je 2 liter op een dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 Dag elijks 2 liter water ja, daarnaast nuttig je ook nog wel koffie of thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2013 theeleut ben ik al jaren; zoethout met verse gemberwordtel; zo haal ik de 2 liter wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 wellicht kunnen we toch meer thee gaan nuttigen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 nuttig en lekker zijn best te verenigen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 verenigen doen wij ons dagelijks op het forum, dat is best heel bijzonder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 bijzondere virtuele familie voor mij, met alle ups en downs, net als in het echie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 Echie in t japans is ecchi (ćØćć) en is een veel gebruikt jargon in de Japanse taal voor seksuele fantasie en seksuele toespelingen en ook als bijvoeglijk naamwoord wordt het gebruikt in de zin van vieze, stoute, frivole Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 frivole meisjes heb je hier genoeg, en ook wel stoute denk ik zomaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 Zomaar log ik hier weer even terug voor in want ik zou graag eens weten wat jullie verstaan onder het woord frivole. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 frivole betekend volgens mij een beetje vrolijk en uitdagend:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 Uitdagend hmmm, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 voorstellen kan ik me heel goed: ik ben Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 Kunsie is grappig, vindt VM dan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 hetzelfde vind kunsie van VM:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 VM betekent hier voormiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 Voormiddag drinken we niet... en ook niet daarna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Daarna was het weer terug winter geworden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 geworden geeft een lastig startwoord; gelukkig rijmt het op aanplakborden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Aanplakborden in de tuin van de vriend van de burgemeester tijdens de verkiezingen zijn tegenwoordig verboden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 verbod en gebod, beide zijn nogal dwingende woorden voor een oud katholiek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 katholiek rijmt op mystiek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Mystiek is in nevelen omhulde nonsens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden