lady jane Geplaatst 4 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 veel te veel uren nog Albert, achter mijn pc dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 dus dan maar een laptop kopen, daar kan je mee in bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Bedswantsen kennen jullie dat??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 dat lijkt me wel een beetje kriebelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 kriebelen doet dat zeker !! Je wilt ze niet in huis hebben maar ok daarvoor moet je dan ook wel een endje weg hoor :-P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 hoort en zegt het voort: iedereen kan door de bedwants tijdens de nachtrust worden gestoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2013 Gestoord ben ik wel iet of wat ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Jaren heb ik er over gedaan om te zijn wat ik nu ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ben ik geschikt om te stoppen met drinken vraag ik mij wel eens af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Staan afvragen of je geschikt bent om te stoppen is al bezig wezen met je probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 probleem is dat ik het vaak niet tegen kan houden en er zo weer intrap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 intrappen komt door dat stemmetje,jij bent echt sterker als het stemmetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harjet Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Stemmetje....ja dat stemmetje ik wilde dat ik ik het vaker kon verslaan en dat stemmetje kon vermoorden helaas is "het" nog steeds vaker sterker dan ik zelf ben ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Ben je niet de enigste Harjet, goed om aan te sleutelen.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 sleutelen aan je drankmisbruik is sleutelen aan een gezonder leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Leven en laten leven, dan komt men het best overeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Een schop verkopen heb ik soms heel veel zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 In boosheid blijven hangen brengt me nix goeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 goedschiks geeft meestal meer voldoening dan kwaadschiks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 kwaadschiks, pfoeeeeeeeeee jane, wat is dat nu voor een woord om een zin mee te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 begin nen keer met wat anders dan, vooruit dan maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 weer zo n woord hihi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 hi hi stjsoeahhhhh, proost! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 Proost is de achternaam van een vriendin van mij. (echt he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2013 mijn naam is helaas nog veel erger en er is nog een drinklied op gemaakt ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden