irunalone Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 gevolgd worden of in de waan zijn dat je gevolgd wordt, is bijzonder beangstigend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 beangstigend is het als je automotor afslaat op een brug die net open gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 gaatjes had ik gelukkig niet bij de tandarts gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Gisteren was een saaie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Dag die een en twintig twaalf tweeduizend en twaalf noemt i bijna voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Voorbij is hij en we leven nog steeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 steeds weer word er een datum geplant dat de wereld vergaat,komt geen einde aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 aan alles komt een einde, aan dit forum, aan onze verslaving, aan ons leven ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 leven wil ik voorlopig nog niet beƫindigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 levenslust is vaak wat de zichzelf iets ontzeggende mens ontbeert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 beeindigen ontbeer(t) ik echter graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 graag mag ik scampi diabolique Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Graag wil ik worden een hedonist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 hedonist is dat nu moeilijker dan diabolique? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 que'est-ce que c'est que Ƨa, scampi's op z'n duivels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Duivels moet in je zitten, hedonist is niet weggelegd voor eenieder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 eenieder moet voor zichzelf uitmaken wat hem of haar het meeste genot verschaft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 ver schaft de pot vandaag niets, gewoon boerenkool met worst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 worst en kaas op brood, een grote pan soep en klaar is uw zaterdagmaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Zaterdagmaal was hier worst met appelmoes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Appelmoes met stukken vind ik lekkerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Lekkerder is foie gras, maar dat heb ik nooit meer dan een keer gegeten uit principe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 "principessa buongiorno" ( maar dan omgekeerd gezegd, denk ik ) uit de film " la vita ĆØ bella " vind ik nog steeds zo heerlijk om te zien en horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 horen van die zin verblijdt inderdaad iemands dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Dag dag, het is bijna de volgende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden