Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Citroen is zo zuur dat je bij het innemen een gekke bek moet trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Trekken we de conclusie nu dat hartig, zoet of zuur ons ook bezig houdt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 houdt het zelf het liefst op bitter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 zoet, daar hou ik niet van, noch letterlijk noch figuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 figuurlijk wil ik nog wel eens een de vuile was buiten hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Hangen blijft figuurlijke vuile was niet, die vliegt in de rondte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 In de rondte is een muziekgezelschap als ik me niet vergis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Vergis je niet, men kan zelfs in de rondte haken of breien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Breien moest ik in een ver verleden leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 geduld is ook niet mijn schoonste zaak, vandaar dat ik heb leren haken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 haken ogen zitten aan dat experimentele gedrag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 gedragen voel ik me soms door dit forum en soms door mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Mezelf is zoiets als me, myself and I. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 egocentrisch is wat anders dan gezond egoistisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Egoistisch iemand heeft aandacht voor zichzelf terwijl de egocentrische mens alleen maar aandacht heeft voor de aandacht die hij van anderen krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 boeten van netten is als stoppen van sokken; milieubewust en goed voor de knip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Knippen en plakken van poppetjes lijkt me makkelijker dan de originele techniek van het netten boeten wat ook een bezienswaardigheid is ieder jaar tijdens vlaggetjesdag in Scheveningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 home-town is where the hart is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Hometown Glory blijkt de eerste hitsingle van jazz-soul zangeres Adele te zijn en daar helemaal buiten zit ik alweer te wachten op een kid die eigenlijk al thuis had moeten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Veranderen de kids niet, dan veranderen wij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Wij (pluralis majestatis) gaan nu ons bedje opzoeken, het was een mooie dag, wij hebben van de zon mogen genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 nacht is mij veel te snel om gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Gaan we toch maar weer aan de nieuwe dag beginnen lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 orde en netheid zijn geen vakken die ik vroeger kreeg op school Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 School of orde kan ook een seculiere broederschap, zoals de Orde van Vrijmetselaars zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden