huttula Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 ver weg hoef ik niet te gaan om heerlijk te relaxen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 relaxen dat is mijn ding....liggen in mijn bedje met een goed boek dat is top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 Toppop met Ad Visser, 1970; waar blijft de tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 tijd staat stil aan het eind van het heelal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 heel alleen zit ik hier naar een snurkende kater te luisteren, denk dat ik heel alleen ook maar ga snurken:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 snurken kan een groot probleem zijn in een goede relatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 relatie,snurken en alcohol gaan heel goed samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 samen staan we sterker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 sterker willen we allemaal worden om nuchter te bekijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 En nuchter leven is soms saai maar best fijn, eigenlijk wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Wel een foutje nu in het spel, BamBam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 BamBam is begonnen met de laatste letters...mag dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Niet meer doen dan BamBam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 BamBam zal het opnieuw bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 bekijken we bammies posting van 9 dec. om 9.27 uur nog eens kritisch met ons olifantengeheugen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Olifantengeheugen heb ik zeker jij uit een doosje, nooit gedaan, beginnen met de laatste letters.......??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 letters en woorden beetje creatief gebruiken is als verandering van spijs doet eten:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Eten doe ik genoeg:Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 Genoeg van dit al, aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 slagersleverworst met mosterd op brood; jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 jammie is ook dit woorddominospel !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 spelletjes die we in de donkere dagen voor Kerst blijven doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 doen en niet zeuren, zei mijn moedertje altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 al tijden probeer ik wat matiger te worden; gelukkig wil ik wat te wensen overhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 december 2012 Rapport Share Geplaatst 17 december 2012 overhouden zou ik wel willen maar ik geef het ook graag weer uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden