huttula Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 waaien dot het buiten en daar ga ik nu eens van genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 genieten van de hutspot net en vooral van dat knapperig lapje spek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 speklapjes op mijn heupen de baas worden, SDB, daar ga ik dus ook voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Voor het zandstralen van de spekjes vertoefde ik vandaag op het strand, foetsie zijn ze bijna allemaal;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 maalt het bij mij maar door hoe je toch je spekjes hebt gezandstraald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Straalden er gewoon vanaf Jane, zag ze werkelijk vliegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 vliegende haast heb ik om ook op het strand de storm het hoofd en mijn vetklepjes te bieden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Bieden we toch alleen op wat het waard is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 islam lijkt me een moeilijk geloof om te belijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 Lijden op momenten leidt tot een waardevolle toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst 25 november 2012 toekomst ziet er al weer zonniger uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 schotland doet me denken aan regen regen regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 regenten regeren rigoreus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Rigoreus stoppen met roken en drinken, allemaal. Het beste recept voor een revolutie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 slijtersbon betekent op deze plek een bekeuring voor het slijten van drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Drank maakt meer kapot dan je lief is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 isis er is wat er is) is een van mijn lievelingsnamen voor een meisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 Meisje, jongetje, hondje, fietsje ik heb wat met het kleiner maken van woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 zwaar wegend ben ook ik tegenwoordig:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 tegenwoordig hoef je niet meer zo slank te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 zijn jullie dan meer, zoals wij hier zeggen, van het type volslank? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 volslank word je wel als je stopt met roken en drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 drinken heeft er bij mij toegelijd dat ik dikker werd, nu ik dat niet meer doe ben ik kilo's afgevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 met roken en drinken stoppen huttulaatje kan jou alleen maar mooier en mooier maken, die paar kilootjes nemen we er met alle plezier bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2012 afgevallen was ik ook mooi en nu komt deze Rubens dus alleen nog bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden