lady jane Geplaatst 19 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 poison zou ik nou weer héél anders gaan gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 en waarvoor of voor wie dan wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 19 november 2012 Rapport Share Geplaatst 19 november 2012 wel voor mij bijvoorbeeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Bijvoorbeeld een wit broodje. Dik roomboter. Geraspte chocoladeletter. Hmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Hmmmpf, wat kunnen twee lettertjes dan een verschil maken in beleving he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 He, vooral als ze geraspt zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Zijn de wegen al glad, is er al zout gestrooid, komen de ganzen al over, hoor je ze al gakken, zijn ze al geland in de uiterwaarden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WijnandA Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Uiterwaarden, dat doet me weer denken aan mijn jeugd zo vlak aan de IJssel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Ijssel en lekstreek, blijkbaar is daar in 1953 iets gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 gebeurd is er veel ja dat jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 'Opgleverd!'. Haar sms'je kwam als een verrassing. Was zijn huis nu al klaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 klaar is m'n pizza jammmiiiiiiieeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 een pizza met vis is verrukkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Verrukkelijk? 'Het leven is verrukkuluk', schreef Remco Campert. Reactie: 'Nee, Remco, het leven is verschrukkeluk!' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wervelwind Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Verschrukkuluk, als je zo'n woord krijgt als woord om een nieuwe zin mee te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 beginnen bij het begin,dat kan een doorstart mogelijk maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Maken mogelijk een doorstart, dat kan, als we stoppen voor het einde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Het einde dat doet de deur dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 dichterbij het einde kom ik elke dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 mezelf ben ik pas weer geworden toen ik de alcohol vaarwel had gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 gezegd moet ik tikken ipv gezegend, maar ja zo voel ik me wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 welwillend ga ik nu mijn toekomst tegemoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 tegemoet ga ik mijn toekomst bang maar hoopvol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 hoopvol is een hoop vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 vol goesting zat zijn broek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden