Bo Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Clementie toon ik natuurlijk graag en vind je het daarom handig als ik eindig met Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Jane misschien niet maar ik vind dat wel handig om te zeggen dat deze emotie (clementie) perfect past bij mijn imago van sweet boy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 boy...lekkere binnenkomer omdaar een zin van te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 maken van creatieve zinnen is de uitdaging van woorddomino en huttula kan hier als nieuwkomer al vrij goed mee overweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 overwegend ben ik wel echt blij met jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 overweg; daar gebeuren akelige ongelukken Frodo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Frodo ook met jullie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Jullie, kom ik vaker hier tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 tegenwoordig post ik hier het meest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Meester en juf werden onderwijzers voorheen genoemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 genoemd ben jij naar die actrice uit de film Ten met de beroemde erotische scĆØne op muziek van de Bolero Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 OlƩ, rondjes draaien en zwieren op muziek word ik blij van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 van Frodo zijn fantasie kan wellicht een vervolgreeks geschreven worden op "grijze tinten", kassa, kassa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Kumquat is al niet meer zo exotisch dacht ik maar hebben jullie al eens een durian gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Gegeten heb ik het nooit, maar wel gegoogled. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 gegoogled maar niet gegeten is volgens mij beter voor de lijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 beter voor de lijn , maar alleen maar gegoogled is ook beter voor het reukorgaan als ik Wiki moet geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Geloven maakt rijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 rijkelijk veel gegeten vanavond van het toetjesbuffet:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 toetjesbuffet is altijd wel plaats voor als je al vol zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 zit/staat gewoon mijn broekrits open:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 open lucht op.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 opstaan valt zwaar:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 zwaartekracht werkt ook steeds sterkerB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 november 2012 Rapport Share Geplaatst 3 november 2012 Sterkers heeft als calorieen 8.0 kcal per 100 gram. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden