Teveel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Uit gelezen hebben ze dat boek niet denk ik, vandaar dat ze er nog wat dom uitzien, oorwurmen hebben volgens mij namelijk geen ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 onzin of zin wie zal het zeggen, dit hangt af van de schrijver of lezer zijn of haar interpretatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 interpretatie is een hele grote vorm van vrijheid, daar hou ik wel van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Inperken is het laatste dat ik wil, het liefst ga alle perken te buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 uiten kan iedereen hier wel goed, wat een stelletje creatievelingen onder die verzopen hersentjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Hersentjes niet te veel lastig vallen met verschil tussen zeggen en doen, mijn vader zei vaak: Hoor naar mijn woorden, zie niet naar mijn daden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Afwezig is de laatste tijd mijn levenslust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Levenslust heb ik gelukkig nooit gebrek aan gehad, integendeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Gemeen vond ik gisteren de ene helft van mijn bezoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Bezoek dat gemeen is moet je verzoeken de deur aan de buitenkant dicht te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Sieraden vind ik leuk en als pseudoniem lijkt me dan ekster geschikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 hikte ik toch wel even op deze schitterende posting, ik heb hem wel 3 keer gelezen voor ik hem had, ik ga jou misschien nog bewonderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 bewonderen komt tot uiting in imitatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 imitatie waterpartijtje modderworstelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 modderworstelen is misschien leuker voor de toeschouwer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Werkelijk een ware orgie wordt het zo nog eens op deze zaterdagavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 deze zaterdagavond is het heel rustig dus ik denk geen orgie en ik denk aan ons vroeger virtueel danscafƩ met veel melancholie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 melancholiek ben ik niet momenteel, meer euforisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 euforisch ben ik niet, wel droevig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 droevigheid kan omslaan naar euforie door bijvoorbeeld 'n dikke wandeling in 'n nachtelijke storm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 sta artistiek te wezen:$, maar geen inspiratie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Inspiratie misschien niet maar durf wel om slechts de eerste drie letters van het laatste woord te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Aan een gesloten systeem van regels kleven voor- en nadelen nietwaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Nietwaar is een vraag naar ontkenning waarmee juist bevestiging wordt gezocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Gezocht is weer typisch zo'n woord waardoor, wanneer je een zin ermee begint, van die kromme zinnen ontstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden