lady jane Geplaatst 3 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 onkruid is een echte survivor, zo voel ik me ook vaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 vaak als ik naar bed ga wordt het opeens weer druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 drukwerk was ook een leuke band, weet je nog wel oudje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Oudje.... tssss, ze hadden het gisteren ook al over drankouderen, en dan doelden ze op mensen boven 55 jaar, voelde me toch wel even raar hoor, niet vanwege de drank maar vanwege dat ouderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 ouderen gaat toch meer op voor 70plussers, dacht ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 zo ken ik anders een 70+ er die sport als een 30er en ook een 85+er die een konditie heeft waar wij U tegen mogen zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 zeggen we inderdaad U tegen, heb ik bewondering voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 voor mij is het tijd om een koffie te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 drinken we toch gezellig samen een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Bakkie smaakt me, nu nog een eitje koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 eitje koken, goed idee, ik spoed me naar de keuken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Beslommeringen, pff Cochi wat is dat nu weer voor een eindwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Ster van de domino hebben we gelukkig in huis met dank aan Jane!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Jane wist vast wel snel een zin te bedenken die begint met beslommeringen, ik heb er een hele middag over gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Gedaan wat ik kon dus he Nance want ik heb er ook heeeeeeeeel lang over zitten nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 nadenken hier helpt de domino weer overeind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 hier dan Co, jij ook een met beslommeringen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Beslommeringen laten we dus over aan Cochi die zich gaat bezig houden met de beslommeringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 beslommeringen zijn idd niet voor een Vlaamse voorkruiper: CooooHHHH je beslommeringen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 :D:D kofferbakmarkt klinkt beter dan kofferbakmoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 kofferbakmoord doet me aan penose denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 sigarenpenose, wat moet ik mij daarbij voorstellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 wisselen hoeft gelukkig niet meer, 't zit op de vorige pagina en die leest toch niemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 niemand heeft het net gelezen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 gelezen heeft de vlaamsche het hoor,dat ze daar in het noorden wisselen van voorstellen over het wisselen van penose en daarbij nog denken dat ze zware jongens zijn, zware jongens (meisjes) van de onderwereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden