Antoinnette Geplaatst 25 april 2016 Rapport Share Geplaatst 25 april 2016 Reken er maar op dat jij kwaad bent, ff lekker hier stoom afblazen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2016 zennnn en de kunst van vertrouwen Jannigje, al deel ik je zorgen wel een beetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 april 2016 Rapport Share Geplaatst 25 april 2016 Beetje bij beetje zakt de boosheid en frustratie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2016 frustratie omzetten naar prestatie (vd verzekering) is nu de kunst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Dichtgespijkerde deuren kunnen bijna altijd weer open gebroken worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Gebroken worden door dit hele gedoe laat ik niet gebeuren, maar ik moet wel veel geduld oefenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 oefenen baart kunst, dus je bent vast blij met deze kansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Kans en waarschijnlijkheidĀ zijn basisbegrippen uit de statistiekĀ die in theorie axiomatischĀ zijn gedefinieerd en op verschillende wijze geĆÆnterpreteerd kunnen worden.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2016 Rapport Share Geplaatst 27 april 2016 VanĀ axiomatischĀ gedefinieerde basisbegrippen begrijp ik ook geen bal en om eerlijk te zijn wĆl ik er ook niks van begrijpen denk ik.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2016 ik heb zelfs geen zin het te googlen, hoezo lui? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 april 2016 Rapport Share Geplaatst 27 april 2016 luitjes, ik verheug me op Lucky tv, hoogtepunt koningsdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 april 2016 Rapport Share Geplaatst 27 april 2016 dag dag Suikertje, is vandaag niet op tv, snik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2016 snikhete stranddag, daar snak ik nou naar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2016 geweest is nog niet voorbij Gips, op de laatste dag kun je nog van alles meemaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 april 2016 Rapport Share Geplaatst 30 april 2016 Van alles meemaken kan positief uitvallen, maar dat gebeurt lang niet altijd, de kunst is dan toch het goede te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Te zien valt of dit een goede zondag voor me word, gezien de ontwikkelingen op de voetbalvelden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 Op de voetbalvelden was het goed toeven vandaag, droog en een lekker zonnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2016 zonnetjes hoe zou het gaan met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Oud worden is niet erg, maar oud zijn is niet makkelijk zei mijn moeder vaak.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 vaak hebben moeders gelijk en als me dat niet bevalt zorg ik ervoor dat ik de uitzondering op haar uitspraken word, waar mogelijk uiteraard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 Uiteraard wilde ik als kind helemaal niet zien wanneer mijn moeder gelijk had, ik kon dat niet goed verdragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 mei 2016 dragen van kleding die 3 zussen boven me al gedragen hadden was ook niet het leukste aan 4e meid zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 Meid zijn is iets dat ik vroeger graag wilde, al was het maar voor 1 dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 dagelijks brood, daar moesten wij dagelijks 3 keer voor bidden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2016 3 keer bidden moesten wiJ ook, en ook nog een keer Bijbellezen na het middageten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden