lady jane Geplaatst 15 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 drukken doe ik weer altijd vlak voor de weegschaal, we zijn wel lekker bezig hier☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 (bewerkt) Hè dit doet me denken aan sennepeulen die ik vroeger wel gebruikte, werkte als een speer 15 april 2016 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Er worden hier vreemde zaken aan de orde gebracht, wat zijn sennepeulen dan: zeepraketjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Zeeraketten heb ik nog nooit van gehoord, maar sennepeulen kun je gebruiken bij opstipatieklachten, je moet ze dan alleen niet gebruiken voor een tentamen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Amen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Mensen, wat vind ik het leuk dat VM weer (even?) in ons midden is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Is er een letter over het hoofd gezien, dan moet het met die zeep-raketjes wel een traumatische gebeurtenis zijn geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Geweest was ik en nu weer voor even (?) terug. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 terug van weg geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 april 2016 Rapport Share Geplaatst 15 april 2016 Geweest.... allemaal oude bekenden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Bekenden ga ik vanavond weer zien in het Concertgebouw, ik hoop op een mooi concert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Concert geslaagd Jan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 16 april 2016 Rapport Share Geplaatst 16 april 2016 Jan, ook van mij , hier dan gefeliciteerd met het lustrum! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 in de koffer heb ik rummycup, skipbo en yathzee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 april 2016 Rapport Share Geplaatst 17 april 2016 Vandaag heb ik bij een vriendin in haar tuin gewerkt, lekker met de handen in de grond wroeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Ten eerste ben ik gek op tuinieren, en ten tweede ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 april 2016 Rapport Share Geplaatst 18 april 2016 Ook vandaag schijnt de zon gelukkig, goed voor mijn humeur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 april 2016 Rapport Share Geplaatst 22 april 2016 Humeur is de laatste weken meer stabiel, daar ben ik ontzettend blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2016 blij me even opgelucht te voelen; ik heb eindelijk de belasting-aangifte over 2015 verzonden, reeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst 23 april 2016 Uren duurt de nacht, gelukkig is er woorddomino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst 23 april 2016 'domino of zo' was een hit van het Belgische Clouseau, wat maakten zij toch een mooie muziek.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2016 muziek is bijna altijd goed om contact te krijgen met emoties, welke dan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Ook hier ganse dag muziek uit computer, soort behang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Behangen is een klusje dat je beter maar niet met zijn tweeën kunt doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 april 2016 Rapport Share Geplaatst 25 april 2016 Doen ze toch moeilijk bij de woningbouwvereniging, ze willen mijn kapotte deur en raam niet op hun kosten laten repareren, omdat de politie volgens hen onterecht heeft geprobeerd de deur open te breken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden