Jannigje Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Goed was het voor mij om vanavond weer te zingen, ik heb het de afgelopen jaren erg gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 gemiste kansen zijn soms in te halen en goed te maken, zingen werkt helend, bevrijdend en therapeutisch, en is nog leuk ook♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Ook kun je de gemiste jaren inhalen door extra liefdevol te zingen en dan de saamhorigheid door al die stemmen te ervaren en op te vatten als ware wij een en waar jij dan weer doodnormaal deel van uitmaakt, hoe geweldig is dat? Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Dat is helemaal geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Geweldige dingen probeer ik te koesteren al blijven rottige zaken langer hangen, wat toch echt niet helpend is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 17 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2016 Is het zetten van een punt dan geen optie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 optie of niet, je moet er geen punt van maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2016 Maken opmerkingen van anderen ons soms niet wat alerter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Kwaad worden kan goed zijn op zijn tijd, als je de energie op een goede manier weet te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Gebruiken we dat goedwillend kan het alsnog beschouwd worden als een aanval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2016 Aanval is de beste verzekering, zegt het spreekwoord, ik hou daar niet zo van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 zo van; de aanval is de beste verdediging, bedoel je Jannigje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Jannigje heeft er geen verzekering op afgesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 21 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2016 Afgesloten boek voor velen? Zoveel profielnamen zijn veranderd in "gast". De visite is weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2016 Weg is niet mijn bericht met het verhaspelde spreekwoord, waarin ik inderdaad per vergissing verzekering zei i.p.v. Verdediging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2016 verdediging terwijl er geen aanval is is echt niet nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2016 Nodig is dat wij de droge dagen volhardend en optimistisch verslaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2016 verslaan van droge dagen, huhhhh?????, de drank verslaan bedoel je zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2016 Zeker dient men taalkundige correcties aan te brengen als daar reden voor is, en die is er; toch is verslag uitbrengen ook een vorm van verslaan en hoop ik mij hier nu uitgekletst te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2016 hebben we wel veel woorden voor nodig smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 22 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2016 Dig a pony. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 februari 2016 pony in je haar staat echt niet iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2016 Iedereen is weer lekker bezig met onze wonderschone taal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2016 Taal ik na mijn wandeling naar een flink stuk chocolade? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2016 Chocolade, jammie, ik kan er maar moeilijk vanaf blijven, melk, wit of puur, zo verleidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden