lady jane Geplaatst 2 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2014 welborn was de naam van ons zwembad vroeger; het ontstond uit een natuurlijke bron Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Natuurlijke bron was ook de basis van ons zwembad, in de hoeken schuimkoppen en slik op de bodem, af en toe een visje, glibberige matten.... oh man wat was dat vies eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 eigenlijk wel Von, maar daar stond ik niet bij stil en nu ben ik blij dat we nooit in chloor en zoutzuur zwommen en de kou leerden trotseren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Trotseren dat ga ik zo meteen de regen en wind, want mijn honden willen naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Naar buiten ga ik niet, blijf lekker de hele dag in bed met een boek ;-) Arjan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Boek een reis denk ik weleens, en trek er gewoon lekker op uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 Uit de sleur komen is wel fijn, ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 januari 2014 java, bali, die kant zou ik ooit nog wel eens uit willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Willen is iets anders dan wensen en nog weer iets anders dan doen, om maar een draai te geven aan de verplichting om te beginnen met het laatste woord van de voorgaande zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 zin in vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Vandaag is de dag waar Lady Jane verdiend van genieten mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 magnoliaboom had mijn moeder vroeger in haar tuin, heb ik ook elk jaar van genoten Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 4 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 Noten, die ben ik al de hele dag aan het kraken voor mijn zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 januari 2014 zoo net aan de rand van Antwerpen, geweldige dierentuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2014 (bewerkt) Tuin hier ziet er heel anders uit dan een paar maanden geleden. 5 januari 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2014 geleden heb ik vorig jaar onder de barre winterkoude, nu lijkt het afwisselend lente en herfst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2014 Herfst vind ik ook een heerlijk jaargetijde, lente kijk ik naar uit, de winter mag wat mij betreft best een mengeling van lente en herfst blijven hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2014 hoor ik mezelf ook vaak denken Von, maar gelukkig weten we niet wat ons nog boven het hoofd hangt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2014 Hangt ons van alles boven het hoofd waar wij niets van af weten... en das maar goed ook, gewoon genieten van de mooie momenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2014 momenten van tevredenheid, geluk, frustratie, woede, liefde enz, het mag er allemaal zijn, het gaat erom wat we ermee doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 5 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2014 Oen dacht ik dikwijls terwijl ik 's-ochtends voor mij uitstaarde in de spiegel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2014 spiegel wordt vriendelijker naarmate je langer niet drinkt, zelfs ouder worden doet dat niet teniet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Niet geschoten is altijd mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 misschien wordt vandaag wel een topdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 6 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2014 Dag, ik ga afsluiten vandaag, doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden