lady jane Geplaatst 23 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 makkelijk zat als je het maar door hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 ebt weg, mijn inspiratie, tja dat heb ik soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 Soms is het best prettig niet alles te vatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 vatten we de koe maar weer bij de horens van de stier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2013 Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 (bewerkt) stierenkloten schijnen smakelijk te zijn, maar passeer mij maar even 23 december 2013 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2013 (bewerkt) evengoed moet je alles in je leven een keer proberen zeggen sommigen 23 december 2013 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Sommigen eten werkelijk alles, ik ben nogal kieskeurig ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 kies, keurig en net, that's me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Me, Myself and I gaan de komende periode wat meer persoonlijke verzorging krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 krijg en geef weg wat je niet gebruikt, altijd practisch en dankbaar om te geven ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 december 2013 Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 Ook ik als atheĆÆst krijg van die rare kriebels in mijn buik van de kerstboodschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2013 kerstboodschappen gingen weer met karren vol de super uit, bij mij paste het in mijn rieten fietsmand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 december 2013 Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 Fietsmand zou bij mij echt veel te klein zijn geweest, maar ja, krijg ook dik drie dagen de kinderen thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2013 thuis is om het zo gezellig te maken dat je je er ook echt thuis voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 (bewerkt) Thuis voelt best, niks geen oost of west....Ā 28 december 2013 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 (bewerkt) Ā Ā Ā Zonder thuis , ben je verder van huis ! Ā 26 december 2013 bewerkt door Ztiertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 stierenkloten schijnen smakelijk te zijn, maar passeer mij maar even Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Als er aan gesabbeld word is het best wel lekkerĀ Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 voelt een beetje naar dat de laatste drie domino's illegaal zijn, zo moeilijk zijn die regels toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 niet goed van mijn kant Jane, foutje dat ik inmiddels verbeterd heb, maar wat betreft de bijdrages van stier heb je helemaal gelijk, hij houdt zich geen enkele keer aan de regels.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 De regels zijn overigens heel simpel: je begint jouw zin met het laatste woord of de laatste woorden van de zin van je voorganger.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 regels werken om sommige mensen als een lap op een rode Ztier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Ztierlijk vervelende mensen zijn de spiegel waarin ik mezelf het pijnlijkst herken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Afwezig Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Herken jezelf en verbeter je omgeving, interpreteer ik met vrije handĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 handig ook, met woorden spelen en zelf je eigen passende gezegden in elkaar flansen Afwezig reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Flansen en en dweilen met de franse slag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden