VM1 Geplaatst 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 Niet in slaap vallen tijdens het voorlezen daar ken ik alles van dus doen we het nu omgekeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2013 omgekeerde volgorde is altijd weer terug te draaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 november 2013 Rapport Share Geplaatst 21 november 2013 draaien van muziek wordt weer veel gedaan 's avonds op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2013 forum is net een stad; in elke wijk en straat is men met andere en ook dezelfde dingen bezig, mooi toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 november 2013 Rapport Share Geplaatst 21 november 2013 toch ben ik het niet met je eens Lady Jane, ik luister liever naar mijn eigen muziek dan naar die van de buren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 21 november 2013 Rapport Share Geplaatst 21 november 2013 Buren kan je niet kiezen, die krijg je bij het huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 november 2013 Rapport Share Geplaatst 21 november 2013 huis zonder muziek is voor mij niet thuis zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 21 november 2013 Rapport Share Geplaatst 21 november 2013 Zijn jij en ik het met elkaar eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2013 eensgezind als we hier zijn, zouden we een leuk adb-wijkje kunnen vormen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 "Vorm en inhout" is een bedrijf dat een schitterend naam heeft gekozen vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 ik zou een adb-wijkje wel gezellig vinden dan noemen we het "Vorm en Inhoudt" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 en inhoud telt nu eenmaal zwaar want we willen niet met twee maten meten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Meten=weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 weten wij veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 veel is het meervoud van weinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Weinig is weer het meervoud van " te weinig" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 te weinig is ook weer niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ztiertje Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Niet goed = fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 foutje moet kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 Kunnen we weer helemaal opnieuw beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 23 november 2013 Rapport Share Geplaatst 23 november 2013 beginnen we toch echt niet aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst 24 november 2013 Aan iets beginnen betekent ook dat je het af moet maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 november 2013 maken we er toch gauw een eind aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst 24 november 2013 aan een einde maken denk ik niet aan zeker niet nu ik net weer ben begonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 24 november 2013 Rapport Share Geplaatst 24 november 2013 begonnen met niet meer drinken dan hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden