Aicha Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 gevonden heb ik wel eens een portemonnee helaas zonder inhoud :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 Inhoudelijke dingen kunnen soms interessant zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 31 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 zijn, is eigenlijk best een moeilijk Nederlands woord 1zijn (ik ben, jij bent, hij is; ik was, wij waren; is geweest) 1 een werkelijkheid vormen; bestaan: er zijn geen reuzen 2 leven: hij is niet meer hij is dood 3 zich bevinden: vader is op zee 4 plaatsvinden, gebeuren: het was in de maand augustus 5 schelen: wat is er toch? 6 behoren tot het bezit: die fiets is van mij 7 afkomst hebben: van wie is dat schilderij? (a) wie heeft het gemaakt?; ( wie is de eigenaar? 2zijn (koppelwerkwoord) 1 (met bijvoeglijk naamwoord) : het is warm 2 (met bijwoord) : de kachel is aan; het zij zo zo moet het dan maar, het is niet anders 3 (met zelfstandig naamwoord) : dit is een museum 4 (met voornaamwoord) : jij bent 'm (bij het spelen) hij die moet vangen enz.; dat is het 'm daar zit de moeilijkheid 5 (met onbepaalde wijs) : dat is nog eens lopen 6 (met voorzetselgroep) : het is van belang Ā¶ een aardig gebaar, zij het dat het wat laat kwam ook al kwam het wat laat; ware het niet dat ā¦ als het niet zo was dat ā¦ 3zijn (hulpwerkwoord) 1 gevolgd door een voltooid deelwoord: wanneer is het gebeurd? 2 om de lijdende vorm uit te drukken: hij is gebeten door een hond 4zijn (het; o) 1 het bestaan 5zijn (bezittelijk voornaamwoord) 1 van hem: zijn jas; ieder het zijne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2013 woord van voorgaande zin gebruiken als start van Ć©Ć©n nieuwe zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 zin had ik om een beetje te plagen en was toch netjes met 1 zin begonnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 begonnen netjes en geeindigd met met plagen, daar houd ik wel van hoor, mag het zelf ook graag doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 doe we dat in het vervolg toch vaker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 vak ergonomie zat helaas niet in mijn vakkenpakket Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Pakketpost krijgen vind ik altijd leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 leuk vind ik die pakketpost niet want het is meestal voor de buren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 men senseoot wat af dezer dagen als ik al die afgedankte koffiezetters bij de kringloop zie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 zie ik me daar in ene dat die troela van een Jane me weer voor is geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 geweest is verleden tijd, maar ik ben er nog gewoon hoor, enne hoezo troela? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 2 november 2013 Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 troela was aardig bedoelt hoor lieve, aardige, schattige, echte Uggs-dragende Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 november 2013 Jane nam wraak voor jouw geplaag van gisteren meis, beetje rancuneus op zn tijd ben ik wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Welk dier heeft zijn jasje mogen inleveren voor die mooie laarzen vraag ik me een beetje bedremmeld af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Afgaande op de reclame is het schapenwol Von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Von heeft wel gelijk lieve Jane, ze worden gemaakt van schapenvacht dus die heeft zijn of haar jasje moeten inleveren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 En om jouw eigen woorden van vrijdag te gebruiken Jane: "mĆØt echt bont". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Bont is gelukkig niet van een nerts of een ander speciaal daarvoor gefokt dier zie ik bij Aicha's reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 reactie van mij is dan: gelukkig dat in elk geval alles van het dier wordt hergebruikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 Hergebruikt schaap heb ik ook geen enkel probleem mee hoor, het wordt anders als een dier in een eng kooitje heeft moeten leven en geƫlektrocuteerd wordt op een nare manier om ons een leuke jas te bezorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 3 november 2013 Rapport Share Geplaatst 3 november 2013 bezorgen we Jane i.i.g. geen schuldgevoel Yvonne..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 november 2013 Rapport Share Geplaatst 5 november 2013 Yvonne, ik denk dat we Jane weggejaagd hebben van de woorddomino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden