lady jane Geplaatst 10 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 zij nam de vliegenmepper en de mug, hij is niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Eerst had ik ook een gewone vliegenmepper maar dat geeft zulke vlekken, dus ik ben overgegaan op het elektronische racket en dan de extra zware soort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 soort van electrocutie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Electrocutie, arme mug, hoewel ik er me zelf ook bijna ene had aangeschaft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 aangeschaft had ik bijna een nieuwe vriend maar is niet doorgegaan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Gaandeweg wordt het iedere dag weer later licht en vroeger donker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 donkerdag zou het gisteren worden, maar de hele dag scheen het zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2013 zonnetje scheen hier gisteren ook bijna de hele dag alleen vandaag is het hommelus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2013 hommelus of hommeles, maar ik had weer veel zon en alleen vanavond een bui op de kop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 op de kop van jut hek froeguah wat afgemept Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Meptaartjes kun je tegenwoordig kopen, het moet toch echt niet gekker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 worden kosten noch moeite voor bespaard als ik de site zo bekijk; die meptaartjes zijn vast in America geboren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Geboren dingen in Amerika hebben zelden mijn voorkeur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 voor keurmeester had mijn oom geleerd en daar heeft veel familie van geprofiteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2013 'Geprofiteerd hebben' heeft voor mij een negatieve klank, terwijl dat niet hoeft natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2013 Natuurlijk kan men ook profiteren in de goede zin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2013 zintuigen weer heerlijk verwend vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 vandaag maar weer eens flink aan de slag met huishoudelijke onbenulligheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2013 heden had ik een produktieve dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2013 dag gaat snel voorbij en dat terwijl ik nog zoveel wil doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2013 doe net als ik: lijstje maken en er een paar van afwerken per dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2013 Dagelijks meerdere lijstjes nog wel, lijsjemeisje. (slaap lekker) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 meisje zingt niet als een lijsje maar zoals ze gebekt is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 is nu vast even een vet bekkie na de eieren met spek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2013 spekkie voor mijn bekkie:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden