lady jane Geplaatst 25 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2013 deernke weer terug?; en nou zorgen dat je blijft oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 oké ik zal "braaf" zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Zijn en blijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Blijven.... hmmmmmmmmmmm das een "moeilijke". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 "moeilijke " zaken kun je als een uitdaging zien en aangaan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Gaande weg leren we bij he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 het lijkt er anders op dat je al meteen de fout weer inging, recidivist:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Recidivist was ik ook, tot ik een werkelijke keuze maakte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 maakte jij zeker dezelfde keuze als ikke:D; na-aper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 'a perfect day' , heerlijk nummer van Lou Reed van heel lang geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Geleden is het zeker lang en mooi ook, ik wilde het al opzetten maar zal het maar weer niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 doen we toch een snel potje domino voor ik de trein op zoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Zoek je in Holland de treinen op dan, hier komen ze vanzelf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 vanzelf rijdt de NS hier niet; we mogen al blij zijn dat er treinen rijden soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Soms is de NMBS ook erg hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 hoor en lees ik ook wel eens, vooral met de Fyra hebben we pech he buuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Buufje is al HEEL boos geweest op de Fyra! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Fyra? Moet je verstand hebben van treinen om hier mee te mogen doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 doen we niet moelijk over hoor, cola metijs, als je maar begint met ons "laatste woord" want dat hebben we graag: het laatste woord:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 woord voor woord gelezen en begrepen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 begrepen in de lage thuiskapstersprijs zat een uur sociaal doen; dochter is "verknipt"() zegt ze en ik knip de komende 15 jaar weer lekker zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Zelf je haar doen is zo 2013!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 2013? dan was ik mijn tijd ver vooruit toen ik in 1997 daarmee startte:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Startte dit ooit als 'n eenzinsgebeuren, nu staat het bol van de vraagtekens en puntkommas sprak de strenge verbolgene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2013 Verbolgene moet niet zeuren, vandaag is Jan jarig en vieren we allemaal feest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden