lady jane Geplaatst 6 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 Vandaag mag ik doorbrengen met spinnen en naar het strand treinen en fietsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 fietsen op het strand is makkelijker dan in de bergen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 bergen werk verzet ik niet meer, maar het ploegen in het zand was wel zwoegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 6 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2013 zwoegen deed ik toen ik 16 was, nu ik 42 ben zwoeg ik anders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2013 Anders dan andere dagen heb ik nu kaas op mijn brood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2013 broodnodig moet ik nu in de actie-modus, dus laatste koffie erin en stekker hier uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2013 uitstekende dag om een stukje te fietsen want er staat weinig wind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2013 Wind in mijn haar en weg is mijn scheiding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2013 scheiding op je icoontje zit nog perfect en hoeft voorlopig niet te worden gekamd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2013 gekamd heb ik mijn haar al 23 jaar niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2013 meerdere mensen zouden dat niet moeten doen, wordt het tenminste een lekker warrige wereld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2013 wereldwielrensterwijfie die Kunsie van ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2013 ons forum bestaat al weer 8 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2013 jaar na jaar trekt zich langzaam aan ons voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2013 voorbij de horizon is de wereld oneindig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2013 oneindig veel houd ik weer van mijn leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 8 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2013 levenslied vind ik een mooie serie en dan vooral de liedjes die gezongen worden door het zangkoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2013 zangkoor ziet mij liever gaan dan komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2013 kom en zing mee, met of zonder koor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2013 'k oor nog niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2013 Niets is nog minder dan weinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2013 weinig te vertellen vandaag dus het podium mag naar........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2013 naar Kunsie dan maar, die straks een beetje gaat studderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2013 studderen deed kunsie vandaag terwijl jane lag te sudderen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2013 Sudderen is weer voorbij, nog twee dagen en dan begint mijn weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden