lady jane Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 recessietijden ook op de domino blijkbaar; dan maar tegen mezelf spelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 spelen tegen, of spelen met jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 jezelf en het woord met erbij, ik dacht wat lok ik dan wel niet uit?:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Uit dat soort activiteiten zijn nog nooit kinderen voortgekomen dus is volkomen veilig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 veiligheid vĆ³Ć³r alles he, nou dan mag het mĆØt zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 zijn we het daar samen mee eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 eens... oh eens, organiseert er weer iemand een adb-meeting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 adb-meeting ben ik nog nooit geweest maar lijkt me wel heel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Leuk en vooral spannend is het om dan de forummers in het echt te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 zien wie er achter de avatars zitten is echt wel heel spannend lijkt mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 mijten zijn als je ze erg uitvergroot ziet, grote griezels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 griezels zie ik elke dag, elke keer als ik in spiegel kijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 kijkt ze om 4.15 uur haar berichten nog eens na op typefoutjes???!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 typefoutjes lezen de meeste wel doorheen of overheen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 overheen lezen is ook niet erg maar ben er niet speciaal voor opgestaan hoor Jane:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Jane ,(de koppelaarster ) zelfs de BESTEN maken foutjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 foutjes horen bij het leven; ik zou niet zonder kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Kunnen we het misschien es hebben over het koningspaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 koning spaart lekker veel want betaalt geen belasting:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Belasting is voor rijke mensen, door allerlei slimme trucs, toch laag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Laag vind ik het als mensen proberen de belasting te ontduiken, dat betekent op de lange duur dat de mensen die braaf wel betalen nĆ³g meer zullen moeten ophoesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 ophoesten van geld kan ik niet, wel van zachte slijmerige rochels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 rochelson, burton, dr. is een gyneacoloog in New York die niemand waarschijnlijk hier ooit zal zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden