lady jane Geplaatst 9 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 de deur uit met die ijstijd; zaterdag en zondag worden beiden zon-dagen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 dagenlang is het al de zon waar ik naar smacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 Smacht niet iedereen een beetje naar de lente zo langzamerhand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 langzamerhand word ik onnozel van de kou!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2013 Rapport Share Geplaatst 9 april 2013 "Kou van Jou" vind ik dan wel weer een leuke titel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 titel zegt me immer minder dan de beleving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 beleving hangt er nauw mee samen dat ik dat boek van mijn moeder kreeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 kreeg ik nu toch 'n ingeving om de mede respondenten te wijzen op het in de domino belangrijke eiindwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Eiindwoord lijkt bij bovenstaande reacties niets mis mee te zijn dear. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 de ardennen is een van de allermooiste streken van Belgie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Belgiƫ hoort in mijn ogen gewoon bij Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Nederland bij Skandinavie', gezien het klimaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Klimaat zijn we druk doende mee bezig te verbeteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 verbeteren van de wereld schiet nog niet op, bij mezelf beginnen dan maar weer en hup: actie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Actie is het credo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Het Credo is de Latijnse benaming van de officiƫle geloofsbelijdenis van de Rooms-katholieke Kerk die tijdens elke eucharistie of mis in het Latijn of de eigen landstaal wordt gezongen of in dialoog tussen de priester en de aanwezige gelovigen wordt gereciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 gereciteerd werd er ook door journalist jan brouwers die het woord credootjes uitvond, en die ik net aan het googlen was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 was ik je lekker voor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 vĆ³Ć³r jullie, had ik het credo ook al opgezocht, om te zien wat het precies betekende:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 beteken de gerechtelijke stukken en ra ra wat is je beroep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 beroep van mij daarin zijn dan nu zeer weinig vacatures. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 vacatures voor deurwaarders zijn er idd niet veel, hoewel ze best veel werk zullen hebben nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Nu denk ik dat ik met dat strafblad van mij ook niet in aanmerking kom voor die functie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 functie is ook wel erg zwaar hoor Jaap, daar zou je van aan de drank raken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 april 2013 Rapport Share Geplaatst 10 april 2013 Raken dingen niet altijd zoek omdat mensen steeds zoeken waar ze niet liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden