fofies Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 van teveel complimentjes word ik erg verlegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 verlegen, pfoei wat heb ik daaronder geleden zeg, en soms nog steeds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 verlegen zijn we bij tijd en wijle allemaal wel eens, de kunst is om deze vervelende emotie te verbergen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 steeds weer blijft het opletten en snel reageren, gelukkig niets te verbergen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 verbergen van lege drankflessen hoeft gelukkig niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 meer en meer ben ik blij als ik alleen nog wit glas dump Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2013 dumpen van lege drankflessen was dagelijkse kost van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 Mij viel op dat Jane hierboven het zo lief heeft opgelost en toch het woord liet terug komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 komen en gaan, geen kunsie aan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 aankomen is ook geen kunst aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 aan geroddel heb ik een gloeiende hekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 Hekel is een vlaskam wat gebruikt word bij de touwslagerij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 Touwslagerij doen we niet meer aan, is geschiedenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 geschiedenis is een gebeurtenis uit het verleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 verleden was ooit heden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 heden is onze toekomst, afgezaagd maar waar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 waarheen, leidt de weg............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 Wegisweg is een straat in de Harry Potter romans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 romans hebben mijn kijk op relaties behoorlijk vertroebeld ooit, vooral die keukenmeidenromans en doktersromans:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 doktersromans neem ik mee op vakantie, verder neem ik ze niet serieus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 serieus:D op vakantie dan maar eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 eens ga ik dat doen, het ontbreekt mij nu aan geld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 geld maakt niet gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 gelukkig niet, ik houd meer van inhoud.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden