Frodo Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 herstellen moeten mijn ogen want ik lees hier nergens een posting die eindigt op bant u moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 moe...dat was mijn fout die ik hersteld heb..en daarom ging Jen de mist in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 in die zin van jen kan staan is U moe................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 in woorddomino fouten herstellen is onvergefelijk! haha graptje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 moedeloos kun je er soms van worden als je wat verkeerd doet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 doetiehetofdoetiehetniet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Niet dus ..zo te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 zien dat de moedeloosheid van huttula opgelost geraakt is nu onze eerste bekommernis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 bekommernis en bekwelnis is het Vlaamse leven soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 soms vind ik Hollandse meisjes echte schatjes en soms ben ik misschien wel een echte Vlaamse leeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 leeuw van Holland staat voor: ik zal handhaven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Handhaven doe ik mijn niet-dronken zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Zelf mijn ontbijtje gemaakt,iemand anders doet het ook niet voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Mij verwennen heb ik gisteren gedaan met een etentje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Tentjes zetten we voorlopig niet op met dit weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 weerloos waren de mensen in Amerika tegen het natuurgeweld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 natuurgeweld is fascinerend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 fascinerend maar ook beangstigend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 beangstigend vond ik die omvallende bomen, dit heb ik enkele weken geleden hier meegemaakt met een storm(pje) waardoor een oude kastanjeboom het begaf, gelukkig niet op de rijbaan maar voor hetzelfde geld zit je eronder en is het finitos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 finitos para todos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Para todos zijn dat noten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 notenkrakersuite, een streling voor het oor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 oor kan best heel gevoelig wezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 wezen moesten vroeger naar het weeshuis, nu mag ik gelukkig thuis blijven wonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 wonen in een huis is toch geen luxe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden