Jen Geplaatst 31 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 zo moeilijk dat ik bekaf in mijn bed ga kruipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2012 kruipende mensen na tig borrels teveel, brrrrrr, blij dat ik daar niet meer bij hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 hoor ik gelukkig ook niet meer bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 bij adb, daar hoor ik graag bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Bij de koffie hebben we straks vast taart, hoop wel Gwen hem een beetje op tijd brengt hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Hier is het goed vertoeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Vertoeven mag ik vandaag lekker thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Thuis mag ik ook blijven, maar ik zou het eerder moeten noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 noemen van namen doen we maar ff niet, maar: WAAR BLIJFT DIE TAART! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Taart is eigenlijk helemaal niet goed voor ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 ons taart is inderdaad echt te weinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 weinig taart heb ik liever niet; het is vaak alles of niets bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 mei is ook al weer voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 voorbij die mooie zomer..dit was het.. denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Ik vind jouw altijd zo lekker positief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 positief blijven daar bereik je enorm veel mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 positief blijven daar bereik je enorm veel mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Mee eens ben ik het hiermee niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 helemaal mee eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Eens was het anders dus verdander ik de mijne in mijn hoofd ook maar want die begon met brood bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 bij brood wil ik altijd wel graag boter en het liefst erop een plak oude kaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Kaas mag ik niet vanwege mijn lactose intolerantie, maar het is zo lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 lekker vanmiddag de tuin weer gedaan..wat een rot werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 werk in de tuin geeft mij dan weer voldoening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 voldoening haal ik echt niet uit me tuin..het is omdat het moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden