Yvonne Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Vreselijk vinden heel veel mensen het songfestival... en ja, ik ben één van hen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 hennetjes leggen meer eieren dan haantjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Haantjes zijn trouwens niet altijd van het mannelijk geslacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 geslacht en gegeten worden de meesten wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Wel als je ervan houdt... Meestal is het kip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 kip is ook een soort haantje, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 toch niet, kip, ook wel kippetje, is een wat denigrerend woord voor een aantrekkelijk vrouwtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 vrouwtje vind ik sowieso al een denigrerend woord, vind het ook echt iets voor een domme man om te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Voor mijn dochter heb ik het nooit gebruikt, maar dan klinkt het al weer een heel stuk vriendeijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 vriendelijker is het dan om je vrouwtje een schatje te noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 noemen ze mij schatje dan ontmoeten ze een katje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Een katje met scherpe nagels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Nagels lakt jane vast op een hele grappige manier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 manier van lakken past niet bij mij; ik heb niet eens nagellak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Nagellak laat ik vaak net iets te kort drogen met als gevolg een lelijk plekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 aceton snuiven lijkt me net zoiets als lijm snuiven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 hier, daar waar, waar is het begin ook van een grappig liedje van de bruine beer in het blauwe huis, waar-o waar-o waar is schaduw waar zou schaduw zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 zijn veel mensen die momenteel de schaduw opzoeken voor koelte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Koelte was hier gistermiddag alleen nog in de koelkast en de vriezer te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 vinden we jou dan ook in de koelkast of vriezer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Vriezer is me net ff te koud... koelkast eigenlijk ook, ik denk dat ik lekker onder mijn parasolletje ga zitten vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 vandaag eerst even de boel lekker soppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 soppen moet je doen met slecht weer, vandaag moet je ervan gaan genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 genieten kan ik alleen met een schoon huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Een schoon huis is het hier niet bepaald omdat ik kreupel ben (mijn man is niet zo'n poetser) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden