basta Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 "Het geval" is een ander soort woord dan het "gestruikel", en ook weer anders dan "het gewas", zo kan ik mezelf gek krijgen, want nu denk ik aan al dat geval in het gestruikelgewas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 14 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2016 Was dat gewas dan ook gevallen als het niet gestruikeld was? basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2016 asjemenou het is niet bruin, maar zwart withttps://www.bing.com/videos/search?q=wat+ruist+daar+door+het+struikgewas&&view=detail&mid=4BE185C8614241C6B4364BE185C8614241C6B436&rvsmid=92D45A21A43555DBF38092D45A21A43555DBF380&fsscr=0&FORM=VDFSRV Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2016 wit - zwarte honden ruisen niet. De suggestie "wat?" doet erger vermoeden en het was heerlijk om even weer naar Toons stem te luisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2016 Luisteren, echt luisteren blijft voor velen een onmogelijke opgave. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 16 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2016 Vergeef hen, zij weten niet beter... want schreeuwen en kwaad worden werkt vast niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2016 Niet kwaad worden, niet schreeuwen, das negatieve energie en die zuigt je leeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2016 Meningen zijn als duimen, iedereen heeft er minstens twee en ze zijn sowieso mooier en sterker dan die van een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2016 een ander, tja dat is de beste zondebok he, zo niet dan moet er echt gewerkt worden aan eigen verbeterpunten smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 17 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2016 Verbeterpunten zijn vaak gecamoufleerde beledigingen, en beledigingen worden vaak opgediend als verbeterpunten. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 17 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2016 Verbeterpunt, en Basa dat bedoel ik echt heel erg opbouwend: volgens mij zeg je twee keer hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 17 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2016 Eh... je hebt gelijk, maar ik dacht, daar kom ik wel mee weg, ik zeg nu ook niks over 'Basa', want dan zou ik je beledigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2016 Genen zijn van grote invloed op hetgeen je al of niet als beledigend ervaart, zoals bijvoorbeeld het onschuldige woord naarling. basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 17 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2016 Naarling, een naar persoon, bijvoorbeeld iemand die consequent iemands naam verbastaat. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2016 naarling rijmt dan ook op darling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2016 staat die meya weer op mijn plek en moet ik weer mijn hersens kraken op een creatief woordjesding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 17 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2016 of Darjeeling, lekkere thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2016 Woordjesding wordt een dikke puinzooi zo, niks aan te doen. Theekransjes zijn er niets bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2016 Bij de thee een lekkere handvol kerstkransjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 17 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2016 Jes, jes, jes, wat is-ie mooi zeg, de woorddomino (deel twee) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2016 eh, snap hem niet, deel twee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 Twee keer kijken naar de titel van dit draadje en je snapt m wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 Wel kunnen snappen inmiddels Smart? 's Nachts lijkt alles ingewikkelder voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 Mij valt dus de eer te beurt uit te leggen waarom deze draad 'Woorddomino deel ll" als naam meegekregen heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2016 Heeft te maken met het feit dat de draad 'woorddomino' indertijd dusdanig lang was geworden dat het heel lang duurde voor we er een nieuwe zin op geplaatst kregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden