Yvonne Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Goedemorgen lui. Gelijk maar een gigapot koffie en thee gezet. Het lijkt me dat ze wel vroeg zullen beginnen als het zoveel werk is allemaal. Plannen is dus niet het sterkste punt geloof ik. Maar ja, het is ook liefdewerk oudpapier he? Zo, en nu eerst de gordijnen opengooien en een beschuitje smeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 He, Vonneke en Jan, mogguh. Ik neem ook 'n bakkie, bijna bevrijdt hier. We zien wel hoe 't komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Goodmurning Had... jeetje, nog steeds aan het werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Goedemorgen Von en Haddock, ff een bakkie koffie. Waarom zijn we nog niet uit de lucht? Dat plannen daar mogen ze nog wel even op studeren blijkbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Ha, ook goedemorgen Aicha. Tsja... je zou toch denken dat ze dan wel hééééél vroeg beginnen, hihi. Ze hadden het natuurlijk ook 's nachts kunnen doen. Dan heeft bijna niemand er last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 En ach, waarom ook niet: op het laatste moment toch nog een dubbeltje Ben benieuwd of we ook wat meer smileys gaan krijgen. Bijvoorbeeld wel een opgestoken duimpje, een smiley met een feestmutsje en smiley dat huilend van het lachen over de grond rolt...... om maar wat te noemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Tsja maar 's nachts slaapt men natuurlijk Yvonne. En voor ons blijven ze echt niet op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Dat is ook weer zo, laten we dan nog maar een bakje koffie nemen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Goeiemorgen allemaal! Zo, we zijn er nog, dan maar vlug een bakkie koffie nu het nog kan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Morgen Nancy, gauw opslurpen maar voordat ze de koffie uit je handen trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Hahaha, dat zou zo maar kunnen gebeuren, Aicha! Ik zoek m'n handschoenen, ga zo de kou weer in, fijne dag allen en we zien wel wat er gebeurd en wanneer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Ja, we zien het allemaal wel. Misschien zijn we de hele dag nog wel on-line. Ga zo maar even een R.H. Hupla de regen in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Zo, weer even de laatste momenten van dit wonderbaarlijke medium meemaken. Goedemorgen, ik heb nog 10 minuutjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 goede morgen DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Op de valreep wil ik ook nog meedoen op het laatste dagpact van dit oude forum. DAGPACT: Albert Lytse Aicha En een goedemorgen Jaap en Albert en een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Half acht leek me een mooie tijd om te beginnen met zo een grote klus, maar neen.... we zijn er nog altijd. Dames, heren ook, ik heb de koffie even ververst. Ik ga er vandoor. Begin een donkerbruin vermoeden te krijgen dat ik vanavond wel weer eens het oude forum hier terug zou kunnen vinden. Maakt niet uit, we merken het wel. Hier motregent het onafgebroken, geeft niet, het is tenslotte herfst. luitjes, ik wens jullie een mooie dag toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Zo, ik ga mijn tandjes schrobben en eens kijken wat er buiten te beleven valt. Ik wens de ICT-ers vandaag meer succes dan gisteren. Het is natuurlijk ook veel werk al onze bijdragen in het nieuwe forum op te nemen. Stel dat je dat allemaal zou moeten overtypen. Dan zouden ze monniken moeten aannemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Haf acht? Ik ken wat ICT-ers en die werken echt niet voor 9 uur hoor. Langslapers zijn het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 Goedemorgen, Allen een heel goede dag en bedankt voor de koffie. Ik ga er maar weer het beste van maken vandaag. Jullie ook denk ik!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 november 2013 Rapport Share Geplaatst 12 november 2013 DAGPACT: Albert Lytse Aicha Agnieta Tatum Goedemorgen, ik had vanmorgen allemaal nieuwe gezichten verwacht......er blijkt toch niet zo veel veranderd te zijn. Goede oude tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden