VM1 Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Als ik het kon Sha dan maakte ik een hartje van emoticons! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Die Jan! Ja, zoiets kan ik natuurlijk niet maken!!!!!!!!!!!!!!!! Maar bij deze: Shahire!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd, wát een mijlpaal, een lichtend voorbeeld voor ons allen!! :light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Sharire, Van harte gefeliciteerd EEn geweldige prestatie! Jan, Wat maak je er wat moois van. Alf, welkom terug. OOk een ongekende prestatie na een moeilijk begin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Hoi, ***Shahire gefeliciteerd met een vol jaar droog. Voor mij was dat een bijzonder gevoel. Ik hoop dat jij dat ook zo mag ervaren. Een maand is mooi, een half jaar ook, maar dit voelde echt apart. Beetje mijlpalerig. Ga zo voort. ***Kameleon met 4 maanden ook lekker op weg. Verders een ieder met een persoonlijke overwinning een pluim. ***Alfie ook op de lijst. Alfie wat kon je mopperen en zie nu eens. Het is toch niet te geloven. Groet allen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Shahire, Geweldig een jaar alcohol de baas. Gefeliciteerd.:light:.:light:.:light:.:light: Dank je wel voor het mooie gedicht. Liefssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 En Kame, hoe kan ik jou vergeten!!!! Heel hartelijk gefeliciteerd met 4 maanden alcohol de baas. Liefssss, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 :heart:Beste Sha, van hart gefeliciteerd met je jaar droog. Fijn te lezen wat men schrijft en natuurlijk allemaal waar. Je gaat met moed de eerste dag in, met twijfel de weken en maanden erna, maar volhardend! Nu een jaar!!!!!! Twijfel zakt weg, je mag met opgeheven hoofd in de spiegel kijken naar je nieuwe maatje, nl. Shahire! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Lees nu pas op dit draadje... Moet zeggen dat ik het een beetje voorbarend vond, een jaarpact! Uur voor uur, dag na dag, iedere dag weer eentje, iedere dag weer opnieuw, eentje erbij voegen. Toch vind ik het super om te lezen hoe een ieder dag voor dag weer een stap verder komt en hoe een ieder hun doel nastreeft. Jan1000, wil je mij ook toevoegen op je lijst ? BTW. Voor een ieder die dag voor dag en stapje verder komt, op weg naar nuchterheid... Een grote bos :present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Sha, wat mooi geschreven.... Ik vind je een kanjer niet alleen voor je jaar, je bent en voorbeeld voor mij. lees je posting altijd graag en haal er zoveel uit.. Het is maar dat je het weet;) :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 hoi Emmaroos (ER) Ja, ik kijk af en toe nog eens hoe het iedereen vergaat en bedenk elk jaar weer hoe het ook weer was om te stoppen het blijft toch een mijlpaal Zou best vaker kunnen komen, maar ik denk niet dat er iemand op mijn schrijfsels zit te wachten en dit forum is er om van de drank af te komen óf om er af te blijven drank houd mij helemaal niet meer bezig en dan moet je denk ik niet meer hier komen bovendien zijn er niet zoveel bekenden meer en laat ik het zo zeggen, ik heb veel aan het forum gehad maar er ook wel wat littekens aan over gehouden door wat mensen anoniem zo maar kunnen zeggen tegen en over elkaar. Heb het idee dat die heftigheid van toen nu helemaal niet meer speelt? ik zie enkel aardige en steunende berichten en zo hoort het ook natuurlijk ik heb met één oud frummer nog redelijk intensief e-mailverkeer, maar dat is ook de de enige heb er verder niet zoveel tijd en energie voor die ene bijhouden is al een opgave... wel leuk om je te treffen, ER ik hoop dat het goed met je gaat hoi Sammy en Soothe, ouwe reus hoe is tie jongen, nog steeds te vinden hier? o, en mopperen kan ik nog steeds als de beste... vooral als ik in de file sta op weg naar mn werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 ----------------- Shahire een heel jaar! Hartelijk gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Daar heb je Alf se! Fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Hoe gaat het met het snurken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 hee de Vlaamse deerne..plezant u weer eens te zien hoe gaat het met u? ik kom zo terug moet even naar t gemak 't woater stoat al in men oëge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Alf joh goh wat leuk je hier te lezen. Hoe is het met je? Hoe is het met je gemoedstoestand? Is dat nu een beetje beter en evenwichtiger dan jaren geleden? Heb je ook minder last van die zware dips? Ik hoop het zo voor je want goh wat was dat toen erg voor je. Maar heu je bent van harte welkom hier hoor en we kunnen je raad hier heel goed gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Haha die Alf... Maar wat je zei, dat er niemand zou zitten te wachten op jouw vertelsels, nou ik anders wel hoor! Heb er ooit veel aan gehad en veel van geleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Lieve allemaal Bedankt voor alle lieve woorden, wijsheden en waarheden ik ben blij dat ik de keuze heb gemaakt om niet meer te willen en hoeven drinken het levert mij zoveel meer op heb ik gemerkt vooral ook mijn eigenwaarde ik kan het leven gewoon aan zonder onder invloed te staan! Nu snap ik ook wat Rudy destijds schreef het voelt eigenlijk nog belangrijker dan je gewone verjaardag want zo voel ik me toch eigenlijk wel vandaag een dag, een week, een maand, een half jaar....ze zijn heel belangrijk maar een jaar voelt echt zoveel anders lijkt wel ik ga rustig en gestaag verder en treed mijn tweede jaar tegemoet ik ga er weer voor!! Jullie allemaal bedankt voor de support in afgelopen jaar laten we elkaar blijven steunen, we hebben elkaar soms hard nodig en samen komen we er wel! Liefs Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 @Myriam7 Dank je dat je mij attent maakte op dit forum ik ben er afgelopen jaar enorm mee geholpen zie mij nu....:heart: @Jan Je hebt de laatste maand nog een flinke dobber aan me gehad maar ik heb het gered hè! dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Sha Wat een prachtdag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Sha ik had je al op de dagdraad gefeliciteerd. Je bent een kanjer! Op naar de tweede verjaardag. Ik blijf je volgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Gwen, er staat sinds vandaag een op mijn kalender! een datum die ik niet snel zal gaan vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Dank je Lytse moet de hele draad nog doorlezen maar dat gaat ook goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 @Johan, De essentie bepaal je nog altijd zelf. Wat jij denkt te zien bij anderen , dit forum , enzovoort, kan voor anderen wel degelijk ook een leegte vullen. In essentie zijn dingen niet leeg, maar gevuld met je eigen gedachtes en onbewuste handelingen, gevolgtrekkingen enzovoort. Leegte zit niet in de dingen die je ziet, of de mensen om je heen, zit ook niet in jou, maar in hoe je naar de dingen kijkt. En die manier van aankijken kun je aanpakken. Daar kun je van af, echt waar! Na 3 jaar therapie lukt mij dat in ieder geval een stuk beter. Liefs, Nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 ;-) sorry, dubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Een dag, een week, een maand, een jaar! Ook vandaag weer in een jarige stemming met elkaar! Sha, laat het bezinken, roept natuurlijk ook weer emotie op zo, maar wel de goede! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 14 november 2012 Rapport Share Geplaatst 14 november 2012 Hee Bolletje Het leven is zeker evenwichtiger geworden en mijn gemoedstoestand navenant zware dips zijn passé enkel nog lichte ontregelingen zo nu en dan, mag geen naam hebben Ben blij er zonder AD uitgekomen te zijn een mens kan veel zelf herstellen als je het maar de kans geeft. Ik zie dat jij ook al in the hall of fame staat en al weer geruime tijd want over worstelingen gesproken daar had je ook nog wel last van toentertijd met uitglijders enzo goed van je dat je het toch al weer zolang volhoudt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden