Shahire Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 hap hap hap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 mmmm ja, die heb ik niet op een rijtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Hoi Jan!! Even kleine correctie.... Tine 23-01-2012:present: Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2012 Jan....waar is Jan? Joehoeeeee........waar zit je????? Wel blijven updaten hier hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2012 Sja hij is al geupdate maar niet naar voren gehaald. Doe ik wel effe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2012 Originally posted by: jan1000JAARPACT update maandag 23 januari 2012:)25-11-07 Soothe :)25-12-09 Bolletje :)20-02-10 Kate:)18-10-10 Desi:)09-02-11 Mirjam7:)16-04-11 Janneman :)18-10-11 An:)31-12-11 Susana:)23-01-12 Tinequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2012 Je was zolang weg...even kijken wat je aan het uitspoken was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 2 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Tis hier inderdaad erg rustig. Ben toch benieuwd hoe het oa met Tine gaat en met Sha natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Aarde aan Jan...aarde aan Jan.... hier alles droog-stop hier alles wel-stop maar ik hoor hier niet-stop op het jaarpact-stop sta er namelijk niet bij-stop dank voor interesse Jan-stop kus van Sha-stop :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Hoi Jan! Ja, met mij gaat het goed!! Alleen een paar steken laten vallen.....29-01-2012....nieuwe datum. Nu echt!! Fijne dag allemaal!! Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Hoi Tine, Je schrijft dat het goed gaat met je, maar het gaat niet goed ! Je was gestopt, je had besloten geen gif in te nemen. Je stond er helemaal achter! Schrijf je dood leuk bij het jaarpakt;sorry jan een kleine correctie! Je was de 1e de 23e en nu de 29 weer gestopt! Ja.... nu echt! Klinkt niet overtuigend. Je bent er nu klaar mee! Oke.... Dan lijkt het me nu billijk dat je bij het jaarpakt schrijft dat je het nog uitlegt. En dat je dit uitgebreid gaat schrijven bij inzicht in terugval! Lijkt me voor jou ook heel nuttig, opschrijven hoe het werkt bij jou! Een stok achter de deur ; je drinkt niet! Niet alleen vandaag, nee nooit meer! Ik denk dat een jaarpakt is voor diegene die ook daadwerkelijk de kans hebben van slagen om dit ook een jaar vol te houden. Misschien beter voor jou bij het dagpakt of weekpakt te gaan? Sterkte.... Groetjes Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Hoi Tine, In die trui die je aan het breien bent komen nu wel veel gaten Je jaarpact gaat zo wel even duren. Je bent natuurlijk geen uitleg verschuldigd, tenminste dat vind ik. je doet het alleen voor jezelf. Er is blijkbaar meer nodig dan alleen te zeggen: ik ben er nu klaar mee. Heb je voor jezelf op een rij wat jouw moeilijke momenten zijn? En hoe kun je jezelf helpen om daar mee om te gaan? Wat zijn voor jou helpende acties? Wat zijn voor jou helpende gedachten? Je wilt het zo graag en bent steeds zo enthousiast. En je doet het ook al heel goed, vergeet dat niet. Blijf eraan werken Tine, het kwartje gaat voor jou ook vallen, zeker weten Hoe vaak ik niet heen en weer gezwabberd ben. Wat wil ik echt, in mijn hart. En net als jij kwam ik steeds op hetzelfde uit. Ik wil niet meer drinken. En als de drank jou loslaat, dan kun je zeggen: klaar. Geef niet op Tine, en praat met jezelf, met je hart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Dubbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Hoi Pacters, Even melden dat ik nog droogsta. Actie Tine!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Hoi mede-strijders! Ik ga goed! Ja,met wat gaten is het breiwerk begonnen, maar het stuk daarna een mooi patroon! Komt in orde!! Dag, Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 5 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2012 Goede morgen mede-pacters! Vandaag dag 8.....mooi! zo wordt het dag na dag mooi 1 jaar rond! Fijne dag allemaal!! Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 5 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2012 ik val er weer's midden in maar ik wil me ook wel aansluiten aan het jaarpact en ben al een heel eind op weg en wel vanaf 15 juni 2011 dat ik gestopt ben ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 5 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2012 Ergens in mij zit de wens me hierbij aan te sluiten, maar ik durf nog niet. Misschien nog even een stevigere basis bereiken. Langer niet drinken, door moeilijk momenten heen gaan en het redden zonder alcohol, emoties voelen zonder daarvoor alcohol nodig te hebben. Over een tijdje kom ik terug op dit draadje, kijken hoe ik er dan voor sta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 5 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2012 JAARPACT update zondag 5 januari 2012 :)25-11-07 Soothe :)25-12-09 Bolletje :)20-02-10 Kate :)18-10-10 Desi :)09-02-11 Mirjam7 :)16-04-11 Janneman :)15-06-11 MarQ :)18-10-11 An :)31-12-11 Susana :)29-01-12 Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 5 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2012 Soothe, Kate, Mirjam7, fijn datie goed gaat, voel me gesterkt dat jullie het ook volhouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 5 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2012 Jan aan Sha - stop Sluit aan.... - stop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 5 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2012 Originally posted by: JosjeErgens in mij zit de wens me hierbij aan te sluiten, maar ik durf nog niet...... Over een tijdje kom ik terug op dit draadje, kijken hoe ik er dan voor sta.quote> Josje, goed streven en goed te lezen. Zal op je wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 5 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2012 Josje...doen!! Wie niet waagt wie niet wint!! Wij gaan winnen!!!! Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2012 In gezamelijk overleg: daar gaan we dan... Snoep en Sha....maatjes, door dik en dun Snoepje 10-1-2011 Shahire 14-11-2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 5 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2012 zie update Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden