Kore Geplaatst 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2010 Hoi Sara, Jet en Tasseke,Een goed idee?Een uitsteldraadje?Ik vind het het proberen waard!Doen jullie mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2010 Ik had jullie van de week al gelezen, maar niet gereageerd.Ik wil ook graag meedoen, want ik kan er ook wat van :$Dus bij dezen meld ik mij aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2010 Het spreekt mij ook aan hier te zijnmaar snap niet wat de bedoeling precies isdus stel het nog even uit:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 29 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2010 Maar Jetje toch,rustig aan hoor, 't is zondag!Is de afwas alleen niet genoeg?Ik zou al blij zijn daarmee,en ik heb nog wel een afwasmachine,hoef hem " älleen maar" uit te ruimen en de opsestapelde nieuwe vuile vaat erin. Zal ik dat vandaag dan es doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Ik kan er ook wat . Wil vandaag de was en strijk wegwerken. Zou het lukken? En ja de resttanten van het feestje zaterdag j.l. Ben echt een uitsteller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Borr ik wilde dat ik wat van jou weg had! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Ik ben af en toe en uitsteller, dat vind ik niet erg want ik ben ook een doorzetter dus ik maak wat ik begin altijd af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden