lady jane Geplaatst 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst 14 september 2010 Kate ik heb deze week alle voegen met nagelborsteltjeacceptabel kunnen krijgen, viel erg mee, gewoon tijdens het douden.Heb nog voegenwit staan, maar bewaar die voor later. het blijft schimmelgevoelig daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Thnx Jane, eigenlijk had ik gehoopt op iets dat je eropsmeert en klaar :$Ik heb nu wel basilicumblaadjes naast de bananen gelegd en in het groene afvalemmertje. Had ook last van die eeuwige fruitvliegjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 je hebt speciaal spult dat de schimmels doodten daarna kun je er voegenwit opsmeren.ik heb er ook zo'n vochtvreter gezet nuzodat de schimmels wegblijven.en ja die basilicum heb ik ook bij de fruitrschaal staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 kate, wat bleekmiddel op de voegen doen, even laten inwerken, en afspoelen. Als je een fles met zo'n tuitje hebt, kun je zo bij de voegen langs. Werkt hier perfect! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Meisje66, tip uitgevoerd en een prachtig resultaat! Thnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Geweldige tip van dat theezakje, Jetset! Heb het vanochtend geprobeerd. Vlekken zomaar weg, terwijl ik anders moest schrobben met een schuursponsje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Jet hoe kan je nou koffie hergebruiken?Achter een vrachtwagen is inderdaad niets voor mij, alleen al het uitzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Wie heeft de gouden tip voor muf ruikende lakens???Al 2x gewassen maar brrrr, die lucht is er niet uit. Nachtje in de vrieskou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 Joop, het zijn de lakens, niet de machine. Lakens al oud maar nog nooit uit verpakking geweest...dus nu muffffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Doekjes van Robijntje (mag reclame wel ) in de droger bij de was doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2011 Oke dan Deesje, gaat ik proberen. Zal je het resultaat laten weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Desi, de lakens hangen nog steeds buiten. Dat heeft ook al behoorlijk geholpen. Maar het doekje moet er ook nog es bij! Want ze ruiken toch nog een ietsiepietsie muf. Wordt vervolgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2011 BamBam ruikt het nu wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2011 Bammies SOAPdeel III:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Hahaha...Deel IIILakens hebben dik een week buiten gehangen in de vrieskou. Daarna gewassen op 95° en toen waren ze fris!The end Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Jopie: ik spuit cillit bang alleen op vuile plekken die ik anders niet schoon krijg. Mega spul. (spaart heel wat tijd en ergernis)Ik geloof dat ik reclame zit te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Ik ga het maar eens spuitenwaar mijn kater urineert, en hopen(!) dan maardat ie niet een willekeurige andere plek uitkiest.Ik heb die troep (want dat is het echt) ooit gebruikt voor deWCpot en de metalen delen zijn helemaal groen uitgeslagen, ook ineen wastafel, het is er beslist niet mooier op geworden. Maar op plekkenwaar het geen kwaad kan is het idd een wondermiddel. Maar ik ben er erg voorzichtig mee geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Leuk draadje Alleen ken ik niet zoveel wondermiddeltjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Fleurie kijk eens in de spiegel, dan zie je al een wondermiddeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Ik zal het morgenvroeg nog maar eens tegen het spiegelbeeld zeggen want soms is diegene die ervoor staat daar toch niet zo van overtuigd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 wat een leuk draadje??nou misschien kan iemand mij helpen.toen ik vorig jaar dit huis kreeg had ik niets, dus ik had een gasfornuis/ oven van een kennis gehad.nu wil het zo dat die oven zo zwart is van binnen dat ik het met een schuursponsje niet meer schoon krijg.en nu dus elke keer als ik de oven gebruik de hele keuken vol rook staat.tips iemand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 Tip van de verkoper van gasfornuizen:oven verhitten tot 200 gradendan knop op uit. Een bak met ammoniacin de oven zetten, zodat alles weekt in die luchtterwijl de over afkoelt. Bak eruit en meteen metschuurspons schoonmaken. Niet te veel inademen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2011 oh :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden