Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Leuke draad, even boven gehaald want ik ga gauw de garage opruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2011 zeker leuk...zal ook eens kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 voor spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Nou is wel leuk idee om zo hier dingen te ruilen of idd van eigenaar te laten wisselen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 gezocht... overgordijnen...beetje creme of zwart. mijn pete kind heeft net d'r eigen huisje gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 graag...hoor het tzt wel. senks..XXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2012 Waarom woon je niet wat dichterbij Jopie. Helaas.... Tís me ff te ver met een bakfiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ik heb een zo goed als nieuwe naaimachine, merk Sewing. Je kunt er zo'n beetje alles op is mij gezegd. Wel ook zelf komen halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 ja jammer Jopie die kasten.. die vind ik wel wat mijn dochter heeft een schoenentik zou een mooie bergplaats zijn etaleren maar geen goed vervoer ervoor afstand wel te overbruggen maar.. autootje veels te klein hoop dat je er een ander blij mee kunt maken eventueel via de Kringloop die worden echter wel steeds duurder vind ik echt jammer vroeger voor een prikkie voor de mens zonder veel centen tegenwoordig vaak een klein pietsie van de zowat nieuwprijs af... tja... Bolletjuuuuhhh Naaaaaaaimachiieeeeennuh????!!!! Ik heb wel interesse jaaaaaaa maar je woont wel een behoorlijk stuk bij mij vandaan... Eigenlijk wil ik m dan komen halen als je m mij gunt tenminste als mijn dochter een weekend naar haar vader is.. ik weet niet of jij m zolang wilt/kunt bewaren? zal waarschijnlijk pas in mei zijn Kan dat????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Co, ik was gister naar de Kringloop in Reeuwijk gefietst en zag daar dingen duurder dan nieuw in de winkel, schande echt! Bij ons hier is er nog ééntje echt goedkoop; de Emmaus. Schijnt een keten te zijn en werkt helemaal op vrijwilligers. De rest is meer om mensen uit de uitkering te houden, die moeten dus wel betaald worden en dat maakt het dan duur voor ons; jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 De Emmaus? nee... nog nooit van gehoord Helaas is dat zo ja het begint zo mooi maar eindigt weer met alles draait om geld jammer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 de Emmaus in Gouda ook:D ik stond al weer met iets van mezelf in mijn handen, ha ha maar ja Joop, Co woont niet bij ons in de buurt he. Er is trouwens ook een gratis site op internet maar eens googlen Coco echt geweldige dingen tussen, mits je een auto hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 COOOOOOOOOOOOOOOTJHUUUUUUUUUUU het naaimachien is van jou hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 hahahaha Jopie shared car jij rijdt oké?! Bollluuuuuuuuuutjuuuuuuuh je bent geweldig!!!!!!!!!!!! Super fijn Ik kom m halen in mei je hoort van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Jane de emmaus heb ik nog nooit van gehoord... Ja die gratis site ken ik kijk ik weleens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2012 Rapport Share Geplaatst 6 april 2012 Hoiii Bol you know aanp effe rest weggehaald te herkenbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 Wie kan ik blij maken met vouchers van de c1000 daguitjes? Heb er negen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2012 Wie maakt mij blij met restjes wol? Ik ga een lappendeken breienB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2012 Wie kan ik blij maken met een gratis toegang tot de Veluwse Bron (groot sauna-komplex bij Apeldoorn) 1 pers. waarde ongeveer €30,=; slechts geldig tot 30 sept. 2012 of een bon voor 2 personen bij de Zwaluwhoeve (idem bij harderwijk) waarde €55,= geldig t/m 27 juli 2013 Wie het eerst een adres pb-t krijgt m. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 de bon voor de zwaluwhoeve is onderweg. die van de veluwse bron is nog beschikbaar alleen in sept. nog geldig dus niet te lang wachten als je twijfelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 beide bonnen hebben een goeie bestemming gevonden inmiddels enjoy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Voor een bos bloemen te ruil. cd speler. Tuner. Subwoofer Boxen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Bittere bloemen van Jeroen Brouwers. Gezien ik het boek niet goed vond tegen verzendprijs te verkrijgen (staat: 1 maal oppervlakkig gelezen, niet meegenomen in badkamer of wc, niet ernstig ziek geweest tijdens lezing, mogelijk een enkele keer geniesd). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2014 nog even omhooggehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Wat is een flow mat MijnGerrit? Kan ik die ook als hangmat in de zon gebruiken op balkon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden