plof Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 (bewerkt) 3 oktober 2014 bewerkt door Ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 3 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2014 (bewerkt) Gewoon omdat dit lied me op dit moment raakt. ❤️ 3 oktober 2014 bewerkt door Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 Ik was vandaag bij mijn moeder, waarvan haar omgeving twijfelt of ze dement is en dus een dokter opgezocht. Ik vond haar helder vandaag en ze was zo lief en zo ontzettend haar best aan het doen voor mij dat ik haar iets terug wilde geven. Haar muziek. Waarmee ze me vroeger tot mijn ergernis en vol in beroering van de muziek en zich van geen schuld bewust, wakker riep. Heb er een haat en liefde verhouding mee gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2014 (bewerkt) Oh geweldig hoe mijn moeder opleefde! Dus ze wilde alles horen! Vond ik persoonlijk ook heel leuk. Want ze kon alle teksten meezingen. Zo ver weg is mijn moeder gelukkig nog niet. p.s. mijn moeder blijft nog wel even en nu heb ik ontdekt wat het middel is om haar soms bij de les te houden. Dan gaat ze stralen en vertellen! Over een verleden die lijn recht staat tegenover haar vechtscheiding. 11 oktober 2014 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 (bewerkt) Zo voelt dat als je soms denkt dat je alleen loopt. Oeps nog niks gezegd, nou ja zo voelen mijn vrienden dus. Een vanzelfsprekendheid waar geen ruimte voor is. En ik kom best terug maar wrs heel anders. 15 oktober 2014 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 En ik zal altijd vliegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Nummer voor mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 (bewerkt) Thanks Tomi75 voor je like. Ken je de cd ook? Ik was bijzonder verrast toen ik een like kreeg van iemand ik eigenlijk nog niet ken. Je schrijft (nog) (niet) mee op de dagdraad. (is ook geen verplichting) Toch leuk dan een medegenieter van muziek te treffen. Ga goed! En ik hoop hier of daar eens van jou muziek keuze te genieten. 18 oktober 2014 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 (bewerkt) Muziek die de chaos in mijn hoofd soms begrijpt 19 oktober 2014 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 (bewerkt) De dag voor mijn besluit om mijn kat in te laten slapen. Ondervond ik behalve heel veel katten dingen kopen ook heel veel steun aan dit gebeuren. Je moet je soms ook kunnen uitleven. Heb die dag niet gedanst mocht iemand dat denken. 19 oktober 2014 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 Vooral de intro is heel leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2014 Mijn lijflied. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2014 Dit is mijn lijflied van metallica: https://www.youtube.com/watch?v=uY3LAFJbKyY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2014 Maar dit was echt mijn jeugdlied van vroeger..... zo veel geblowd en geskated op dit lied. :) Kippenvel... https://www.youtube.com/watch?v=A-nULlfJDvk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2014 Nu even wat anders. Accordeon. Mooi instrument. Een paar franse toppers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2014 Een componist uit letland onder invloed van russische orthodoxe kerk in 1980 het volgende klassieke nummer gecomponeerd: Die ik nu aan het oefenen ben op de piano. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2014 chopin nocturne cis mineur uit de waargebeurde film the pianist... zo mooi: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2014 Valentina Lisitsa, mijn lievelingspianiste: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2014 (bewerkt) Vroeger eind jaren 80 tot 2005 veel house ook geluisterd. Hard dance, hard style. Geen rave, maar het pompende, pulserende. Net een slag langzamer dan gabber. Muziekstroming totaal verkracht door de latere happy hardcore. Daarna nooit meer geluisterd. 30 oktober 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 30 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2014 En afsluiten een 6 jarig kind dansend in battle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 Leuk Spud, ik ben nu al fan van Kots, ik vraag me alleen af hoe moeten die in hun volgende liedjes nu verder, oftewel, hoe ver kun je gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 november 2014 Rapport Share Geplaatst 9 november 2014 (bewerkt) Nou dan kan deze ook wel eigenlijk. http://youtu.be/gmF4u2RCGY0?t=6s 9 november 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 november 2014 Rapport Share Geplaatst 14 november 2014 (bewerkt) als dit nummer waar is heb ik een volle agenda in the afterlife. Wanneer kan je dan ooit rusten? Maar kan wel ondersteunend zijn voor iemand anders... Ben persoonlijk niet zo kapot van dit nummer. 14 november 2014 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden