blondie6173 Geplaatst 16 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2011 Tijd van bezinning, even rust en laat lichaam & geest de tijd nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 het is de verslaving die je wil laten drinken niet je geest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Er is voor alles het juiste moment. Benut het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2011 Liefde is het sleutelwoord vandaag!Liefde overwint alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 Streef niet teveel vooruit. Als de tijd rijp is komt het naar je toe. Het komt wanneer het komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 22 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2011 "Wie op zijn tenen gaat staan, zal niet lang overeind blijven" (Lao Tse). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2011 Een tijd van beslissingen nemen, of je neer moeten leggen bij de beslissingen die anderen voor je nemen. Zorg dat je hart met de beslissing eens is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Mijn opmerking in verband met dit spirituele draadje is dat de interpretatie van kaarten alle kanten op kan. Er zijn genoeg mensen al slachtoffer van de zg. spirituele hulplijnen á 80 ct/min.. Ga er niet naar leven, blijf kritisch en luister met twee voeten op de grond. Helaas zijn heel wat paragnosten aan de alcohol omdat ze de realiteit en de boodschappen van gene zijde (die mijns inziens wel bestaan als je er maar niet naar op zoek gaat) niet meer op de juiste manier van elkaar konden onderscheiden laat staan interpreteren. Een alcoholist heeft het juist nodig om te aarden cq in het hier en nu te leven en van daaruit ontvangt iemand volgens genetische aanleg meer of minder boodschappen van gene zijde. Een drinkende en/of zojuist gestopt-met-drinken alcoholist dient zich daar verre van te houden omdat de "boodschappen" ongeselecteerd door komen. Een juiste interpretatie ervan wordt dan ook veel moeilijkerHi Kit ,bedankt vr je waarschuwing, je hebt (voor mij) helemaal gelijk, was hier ook veel en veels teveel in doorgegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Begrijp ik het goed Gaby, dat dit een quote is van een jaar oud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Elk knooppunt zal een groei bevatten en je hebt de keuze om een 'draai' te maken. Kortom Wat wil je echt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Koester de warmte in je die geborgenheid schenkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 even dit draadje naar boven halen hoor. ik trek dagelijks een engelenkaartje.voor vandaag is het: doe vandaag eens iets voor jezelf en probeer te ontspannen.ik heb vandaag weer een zwaar gesprek en wil aangeven wat IK wil en ik ben altijd vreselijk gespannen met zoiets en kan dan niet duidelijk maken wat ik wil. maar vandaag ga ik ervoor en weet ik dat er een engeltje op m'n schouder zit die me helpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Savioure Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Mijn kaartje voor vandaag..Als je 'in een gat' zit, kan dat verwarrend en zelfs angstaanjagend zijn. Geen enkele houvast, geen gevoel van richting, niet het flauwste benul welke keuzes en mogelijkheden je eventueel te wachten staan. Maar het was juist deze staat van zuiver potentieel waaruit het universum is voortgekomen. Het enige dat je nu kunt doen is je ontspannen in deze niet-ietsheid... je laten vallen in deze stilte tussen de woorden... deze pauze tussen de uitademing en de inademing gadeslaan. En koester elk leeg ogenblik van deze ervaring. De geboorte van iets heiligs is nabij.Goh .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 even weer omhoog halen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 even weer wat naar boven halen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 19 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Je zit in een groeiproces, heb geduld met jezelf! Alles is goed!...engelenkaart:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 even weer naar boven halen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 Probeer een opgewekt humeur te houden en alles met een lach tegemoet te treden. Vandaag maar eens proberen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2011 proberen kan altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 even omhoog halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2011 en UP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 17 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2011 en hup omhoog met het draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2011 hopla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 hup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 15 september 2011 Rapport Share Geplaatst 15 september 2011 mooi draadje, mijn kaart die ik trok was hum....niet om vrolijk over te worden. maar zeker interessant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden