Spring naar bijdragen

Spiritueel draadje


Summer

Aanbevolen berichten

Mijn opmerking in verband met dit spirituele draadje is dat de interpretatie van kaarten alle kanten op kan. Er zijn genoeg mensen al slachtoffer van de zg. spirituele hulplijnen á 80 ct/min..
Ga er niet naar leven, blijf kritisch en luister met twee voeten op de grond.

Helaas zijn heel wat paragnosten aan de alcohol omdat ze de realiteit en de boodschappen van gene zijde (die mijns inziens wel bestaan als je er maar niet naar op zoek gaat) niet meer op de juiste manier van elkaar konden onderscheiden laat staan interpreteren.

Een alcoholist heeft het juist nodig om te aarden cq in het hier en nu te leven en van daaruit ontvangt iemand volgens genetische aanleg meer of minder boodschappen van gene zijde.
Een drinkende en/of zojuist gestopt-met-drinken alcoholist dient zich daar verre van te houden omdat de "boodschappen" ongeselecteerd door komen. Een juiste interpretatie ervan wordt dan ook veel moeilijker

Hi Kit ,bedankt vr je waarschuwing, je hebt (voor mij) helemaal gelijk, was hier ook veel en veels teveel in doorgegaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

even dit draadje naar boven halen hoor. ik trek dagelijks een engelenkaartje.
voor vandaag is het: doe vandaag eens iets voor jezelf en probeer te ontspannen.
ik heb vandaag weer een zwaar gesprek en wil aangeven wat IK wil :o en ik ben altijd vreselijk gespannen met zoiets en kan dan niet duidelijk maken wat ik wil. maar vandaag ga ik ervoor en weet ik dat er een engeltje op m'n schouder zit die me helpt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn kaartje voor vandaag..

Als je 'in een gat' zit, kan dat verwarrend en zelfs angstaanjagend zijn. Geen enkele houvast, geen gevoel van richting, niet het flauwste benul welke keuzes en mogelijkheden je eventueel te wachten staan. Maar het was juist deze staat van zuiver potentieel waaruit het universum is voortgekomen. Het enige dat je nu kunt doen is je ontspannen in deze niet-ietsheid... je laten vallen in deze stilte tussen de woorden... deze pauze tussen de uitademing en de inademing gadeslaan. En koester elk leeg ogenblik van deze ervaring. De geboorte van iets heiligs is nabij.

Goh .. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...